donderdag 16 november 2017

Beauty: Lush Brazened Honey masker


Ik heb inmiddels al genoeg Lush masker geprobeerd.
Laatst leverde ik weer 5 lege verpakkingen voor een vers gezichtsmasker.
Dit keer koos ik voor Brazened Honey , deze had ik nog niet eerder geprobeerd.
Dus ben jij net zo benieuwd als mij naar dit masker?
Klik dan snel op lees verder!



 Dit masker ruikt erg lekker , ik kan de geur niet goed omschrijven maar hij ruikt prettig.
Dit vind ik zelf wel erg prettig tijdens het intrekken van het masker.



Lush omschrijft Brazened Honey als volgt:
Schud je huid wakker met dit verse masker vol verse venkel, gember en koriander. We hebben een infusie van salie, rozemarijn en jeneverbes gemengd met de olie van kardamom en kruidnagel, omdat deze ontstekingsremmende eigenschappen hebben. Vervolgens hebben we er verse limoensap aan toegevoegd dat de huid zuivert en scharreleieren, honing en amandelolie die de huid kalmeren en hydrateren.
De ingrediënten lijst:Kaoline (Kaolin)
  • Talc
  • Vers Biologisch Limoensap
  • Salie-, Rozemarijn- en Jeneverbesinfusie
  • Verse Biologische Vrije-uitloopeieren
  • Glycerine
  • Verse Venkel
  • Gemalen Amandeldoppen (Prunus amygdalus dulcis)
  • Amandelolie (Prunus amygdalus dulcis)
  • Bentoniet Gel
  • Verse Gemberwortel (Zingiber officinale)
  • Verse Biologische Peterselie
  • Verse en Biologische Koriander
  • Gemalen Kurkuma (Curcuma longa root)
  • Gemalen Kardemom (Elettaria cardomomum)
  • Kruidnagelolie (Eugenia caryophyllus)
  • Gemberolie (Zingbiber officinale)
  • Vetiverolie
  • Jeneverbesolie (Juniperus communis)
  • *Benzyl Salicylate
  • *Benzyl Benzoaat
  • *Linalool
  • Parfum



Brazened Honey voelt erg fijn aan op mijn huid.
Tijdens het inwerken droogt het masker lichtjes in maar je kan nog steeds je gezicht bewegen.
Na 15 minuten spoel ik het masker af.
Mijn huid voelt echt heerlijk zacht aan en ziet er stuk rustiger uit.
Ik vind dit echt een fijn masker , hij behoort tot mijn favorieten.

Brazened Honey is te koop bij Lush voor 11,50 euro , hiervoor krijg je 75gram.
Bij inlevering van 5 lege verpakkingen krijg je een gratis vers gezichtsmasker.
Lush is dierproefvrij.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Wat is jou favorieten lush masker?

1 opmerking:

  1. Deze gaat op mijn to try lijstje! Ik heb ook nog een aantal lege potjes om in te leveren :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx