maandag 2 oktober 2017

Weekly Diary #39 Nieuwe Winterjas , Sporten & Selfies


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was weer een leuke week.
Ik ging weer aan het werk , ging weer fijn sporten en kocht mijn nieuwe winterjas.
Deze week loopt van zondag 24 september tot en met zaterdag 30 september.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag
Heerlijk rustig wakker worden met Tommy erbij.
's Middags besloot ik nog even van het weer te genieten en ging even lekker wandelen buiten.
Ondertussen speelde ik ook Pokemon go haha!
Voor het avondeten ging ik nog even mijn planning voor de aankomende week maken.
Ik ben echt blij met de Mascha planner , hij is echt fijn.
's Avonds gingen we op tijd naar bed aangezien ik maandag weer aan het werk moest.
Het was een geslaagde vakantie!


Maandag
En toen begon de werkweek weer na 3 weken vakantie.
Het was meteen een drukke dag , was wel weer even wennen hoor.
's Avonds deden we niet veel , wel keken we de nieuwste aflevering van Inkt Master.


Dinsdag
Ik begon de dag met het huis een beetje op te ruimen , heerlijk begin van de dag.
Daarna even snel ontbijten met yoghurt en muesli en op naar de sportschool!
Het was weer een heerlijke workout!
's Middags ging op zoek naar mijn nieuwe winterjas.
Ik begon bij de C&A en ik was snel geslaagd voor een jas.
Het is een mooie blauwe parka geworden , hij zit erg lekker en is heerlijk warm.
Daarna ging ik naar de bioscoop toe , dit keer naar de film Girls Trip.
Echt een super leuke film , zeker een aanrader.


Woensdag
Weer een nieuwe werkdag!
Het was weer tijd voor een werk-selfie haha!
s'Avonds aten we heerlijk eierkoek met aardbei en slagroom , echt een heerlijk sonja recept.


Donderdag
Wederom begon ik vandaag de dag weer in de sportschool.
Wederom was het weer een fijn workout.
Daarna ging ik wederom naar de bioscoop toe.
Dit keer naar de film Misfit , het was een leuke film.
(van het sport als de bioscoop ben ik de foto kwijt op een of andere manier)
Ik kocht dit super leuke blouseje bij de H&M , echt een goede aankoop!
's Avonds was het weer tijd voor Expeditie Robinson.
Ik hoopte dat Soundos eruit ging maar helaas!


Vrijdag
Vandaag werkte ik de koopavond dus ik at op mijn werk.
Ik haalde een lekker broodje carpaccio en een milkshake aardbei.
Het smaakte heerlijk!


Zaterdag
Laatste werkdag van de week alweer , de tijd vliegt soms echt voorbij zeg.
's Avonds hadden we een heerlijk chill avondje.
We aten de heerlijke Nacho Cheese ovenschotel van Sonja en keken Netflix.
Toby kwam er ook nog even gezellig bij liggen.

Zo dit was weer een leuke week!
Vakantie is leuk maar ik ben ook wel blij weer aan het werk te zijn.
Voor deze week staat er nog niet veel op de planning.
Ik wil weer 2x sporten en waarschijnlijk weer naar de film toe.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Hoe was jullie week?

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx