donderdag 12 oktober 2017

Lifestyle: 5 favorieten van dit moment


Een tijdje geleden ben ik gestopt met mijn maandelijkse favorieten te delen.
Ik merkte dat ik dit niet meer zo leuk vond om te schrijven en het werd minder goed gelezen.
Nu begon ik het toch te missen om favorieten items te delen met jullie.
Dus ik ga mijn favorieten weer delen met jullie , alleen dan niet meer elke maand.
Dus ben je benieuwd naar mijn huidige favorieten?
Klik dan snel op lees verder!


Fenty Beauty Killawatt highlighter Metal Moon.
Ik ben flink los gegaan bij de Sephora in Kopenhagen , ik kocht daar mooie nieuwe items.
Onder andere deze prachtige highlighter van Fenty Beauty.
Sinds ik hem gekocht heb gebruik ik hem bijna dagelijks.
Echt een prachtige wit/gouden highlighter.

ELF HD under eye powder.
Ik had nog nooit producten van ELF gehad dus toen ik dit in Kopenhagen in de winkel zag hangen besloot ik wat items mee te nemen.
Waaronder deze under eye powder , echt een geweldig product.
Ik gebruik hem om mijn concealer onder mijn ogen mee af te poederen.
Hij matteert goed en bevat ook nog eens vitamine wat erg fijn is.
Ook dit product gebruik ik inmiddels dagelijks!


Fenty Beauty foundation
Bij de Sephora kocht ik ook de nieuwste Fenty Beauty foundation.
Sinds dien gebruik ik hem elke dag.
Het is echt een fijne foundation die echt de perfecte kleur heeft voor mijn huid.
Hij heeft een mooie dekking en voelt goed op mijn huid.

Kat Von D Ayesha liquid lipstick
Al tijden stonden ze op mijn wishlist de liquid lipsticks van Kat von D.
Dus ik was maar al te blij dat ik ze eindelijk kon kopen.
Dit mooie paarse/lavender kleurtje is wel echt mijn favoriet.
Ik heb deze genoeg keren gedragen afgelopen tijd.


The Body Shop Moringa Body Butter
Op de veerboot kocht ik deze heerlijke Body Butter van TBS.
Moringa is echt mijn favorieten geurlijn dus toen deze daar in de aanbieding was besloot ik mijn slag te slaan.
Hij ruikt echt heerlijk en brengt fijn aan.

Zo dit waren mijn huidige favorieten van dit moment.
Stuk voor stuk items die ik met veel liefde gebruik.
 Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Wat is jullie favorieten item van dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx