donderdag 26 oktober 2017

Beauty: Opgemaakt Oktober


De maand is bijna voorbij dus tijd voor mijn opgemaakte items van afgelopen maand.
Deze maand maakte ik aardig wat producten op , met een aantal fijne favorieten.
Benieuwd wat ik van de producten vind en of ik ze opnieuw zou kopen?
Klik dan snel op lees verder!


Essence mascara
Op zich een fijne mascara maar niet heel bijzonder.
Ik heb momenteel een andere mascara van Essence in gebruik die ik fijner vind.

NYX foundation
Een fijne foundation die ik graag gebruik.
Hij heeft een fijne werking en een mooi effect op mijn huid.
Deze wil ik sowieso weer opnieuw kopen.

Catrice concealer
Een fijne budget concealer!
Hij heeft een goede dekking en werkt fijn.
Voorlopig heb ik nog genoeg concealer op voorraad maar ik zou hem zo opnieuw kopen.

Blistex lippenbalsem
Een fijne lippenbalsem die ik al jaren gebruik.
Maar helaas is Blistex niet dierproefvrij dus daarom koop ik hem niet opnieuw.

NYX brow pencil
Een fijn product voor mijn wenkbrauwen.
Momenteel heb ik het wenkbrauw product van Colourpop in gebruik.
Ik vind ze beide erg fijn in gebruik.


Keune silver shampoo
Het word denk ik een beetje saai dat ik elke keer het zelfde zeg over deze shampoo.
Ik kan gewoon niet zonder haha!

Marc Jacobs douchegel 
Een fijne douchegel met een fijne geur maar verder niet heel bijzonder.

AH deodorant
Een fijne deo die goed zijn werk doet.
Deze zou ik weer opnieuw kopen.

Keune color care haarmasker
Een fijne haarmasker die heerlijk ruikt.
Ik kan echt niet zonder dit heerlijke masker , en heb inmiddels al een nieuwe in gebruik.

Etos babyshampoo
Ik gebruik deze altijd om mijn kwasten te wassen.
Hij doet wat moet doen dus deze zou ik weer opnieuw kopen. 


Lush Brazened Honey masker
Een fijn masker die fijn werkt voor mijn huid.
Er komt nog een uitgebreide review online van dit masker , dus hou mijn blog in de gaten.

Lush Let the good times roll cleanser
In het begin vond ik hem erg fijn maar naar mate ik hem meer begon te gebruiken werd hij minder fijn.
Ik merkte dat hij niet fijn werd voor mijn huid , helaas!

Lush The comforter shower cream
Echt een heerlijke geur heeft dit product , hij is ook erg fijn in gebruik.
Zo jammer dat hij uit het assortiment gaat bij Lush.


TBS British Rose & Frostes Berries body scrub
Beide ruiken erg lekker.
Alleen vind ik de substantie van de body scrubs niet fijn , daarom zou ik ze niet opnieuw kopen.

TBS Frosted apple handcrème
Deze geurlijn van TBS ruikt echt zo lekker , zo jammer dat het een limited collectie was.
De handcrème van TBS vind ik erg fijn in gebruik.

Intuition scheermesje
Hier valt niet meer veel over te zeggen ik maak deze bijna elke maand wel op.

Sephora voet masker en gezichtsmasker.
Beide vond ik erg fijn.
Het voetmasker was mijn favoriet , na het gebruik voelde mijn voeten heerlijk zacht aan.
Het gezichtsmasker was ook fijn maar deed iets minder voor mijn huid.

Zo dit waren een hoop producten deze maand.
Dit keer een hoop fijne producten maar ook een paar die ik niet nogmaals zou kopen.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Maak jij veel producten op in een maand?

1 opmerking:

  1. The comforter shower cream is zó lekker, lang geleden dat ik die heb gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx