vrijdag 6 oktober 2017

Beauty: Kat von D liquid lipsticks


Al langere tijd stonden ze op mijn wishlist de Kat Von D liquid lipsticks.
Dus toen ik erachter kwam dat er in Kopenhagen een Sephora zat deed ik een vreugde dansje.
Ik nam 3 liquid lipsticks mee , ik wou er veel meer maar ik hield mij enigszins in.
Dus ben je benieuwd welke kleuren ik heb gekocht en wat ik ervan vind?
Klik dan snel op lees verder!



Ik koos voor de volgende kleuren:
Sanctuary - een neutrale/koele nude kleur
Exorcism - een donkere rode/paarse kleur
Ayesha - een lavender kleur

Ik vind de verpakking van de liquid lipsticks echt prachtig.
Echt een verpakking die bij Kat von D past.
Wel vind ik het fijn dat je meteen de kleur goed kan zien. 


Hierbij de swatches van de lipsticks.
Van boven naar beneden: Exorcism , Aysha , Sanctuary.
Alle drie hebben een goede pigmentatie en dekking.
Op de foto zijn de swatches nog niet opgedroogd.


 
Sanctuary
In mijn ogen echt de perfecte nude kleur.
Hij dekt meteen goed en brengt fijn aan.
Ik draag niet heel vaak nude kleurtjes maar als ik het draag is dit echt de perfecte kleur.



Ayesha
Ik hou echt van paarse lipsticks.
Dus toen ik Ayesha swatchen in de winkel was ik meteen verliefd.
Ook dit kleurtje dekt goed en brengt fijn aan.
Ik denk dat dit kleurtje mijn favoriet is van de drie!



Exorcism
En als laatste deze mooie donker paarse/rode kleur.
Ik zocht al een tijdje 'n soort kleur , maar vaak was het met een te rode ondertoon.
Dit kleurtje is echt precies wat ik zocht , perfect voor de herfst en winter.
Ik merk wel doordat een wat donkerder kleurtje is , hij iets minder makkelijk aanbrengt.
Maar ondanks dat hij heeft hij een goede pigmentatie en houdbaarheid.

Zo dit waren de lipsticks.
Stuk voor stuk echt prachtige kleuren die ik met liefde ga dragen.
Ze brengen alle 3 fijn aan en voelen comfortabel op mijn lippen.
De houdbaarheid is ook goed , hij blijft meerdere uren goed op je lippen zitten.
Kat von D make-up is te koop via Sephora.com en .fr.
 De lipstick kost per stuk 175 kronen wat omgerekend 23,50 euro is.
Kat von D make-up is dierproef vrij!

4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx