vrijdag 22 september 2017

Lifestyle: Vakantie Diary


Dit jaar waren ik en mijn vriend heerlijk een weekje op vakantie naar Kopenhagen.
Het was een super leuke vakantie , we hebben er beide van genoten.
Vandaag deel ik onze vakantie diary met jullie!
Benieuwd naar onze vakantie en deze diary?
Klik dan snel op lees verder



Donderdag 
Deze dag begon al vroeg , om 5:30 vertrokken wij naar Kopenhagen toe.
Na een lange rit waren we pas om 16:30 in Kopenhagen.
We waren bijna in Kopenhagen wanneer we auto pech kregen , gelukkig niet heel ernstig.
Maar dit was een uitgaven waar je niet heel vrolijk van word.
We gingen meteen de eerste avond uiteten met mijn broertje/schoonzus en nichtje.
We gingen eten op mijn broertje zijn werk het Hard Rock cafe.
Het eten smaakte heerlijk maar na z'n lange dag waren we beide wel kapot.


Vrijdag
De eerste volledige dag in Kopenhagen.
Ik kon niet langer wachten en we gingen meteen de eerste dag naar de Sephora toe.
Dit is echt de make-up hemel , ik wist niet waar ik moest beginnen.
Ik heb genoeg uitgegeven in ieder geval haha!
's Avonds gingen we naar een winkelcentrum vlak bij ons hotel voor het avondeten.
We gingen heerlijk eten bij Tex Mex , waar we heerlijk mexicaans hebben gegeten.
Het lekkerste was toch de Ferrero Rocher milkshake!


Zaterdag
Vandaag was de meest regenachtige dag.
Vandaag stond een dagje Tivoli op de planning , samen met mijn broertje/schoonzus en nichtje.
Ondanks de regen hebben we een leuke dag gehad.


Zondag
Vandaag was het eindelijk wat beter weer gelukkig.
's Ochtends gingen we naar The Mermaid Stateu.
Wat een drukte zeg , maar dat is ook wel te verwachten op z'n toeristische plek.
Maar ik ben blij dat ik er heen geweest ben.
's Middags gingen we naar mijn broertje zijn huis toe.
We aten heerlijk zelfgemaakte pizza en keken The Hangover deel 1 en 2.


Maandag
Vandaag stond er een dagje Malmo op de planning.
Helaas viel Malmo ons beide een beetje tegen , het was in onze ogen niet echt een gezellige stad.
We hebben wel heerlijk geluncht en goed geshopt bij de Lush.
's Avond gingen wij weer heerlijk uiteten bij Tex Mex , uiteraard bestelde ik de Ferrero Rocher milkshake.


Dinsdag
Vandaag stond voornamelijk in het teken voor onze tattoo.
Zoals vorig jaar in Londen besloten we dit jaar ook een tattoo te laten als herinnering.
Dit jaar koos ik voor een hartje getekend door mijn nichtje.
Verder ging ik vandaag voor de tweede keer naar de Sephora om nog wat te kopen haha.
's avonds deden we het rustig aan en pakten we onze koffer in.


Woensdag
En toen zat onze vakantie er al weer op.
We genoten voor de laatste keer van het lekker ontbijt , en gingen weer richting huis rijden.
Na een lange reis waren we beiden erg blij dat we weer thuis waren.
Eindelijk weer herenigd met onze katten!

Zo dit was onze vakantie , we hebben beide erg genoten.
Het was echt een top vakantie!

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
 Q: Ben jij weleens in Kopenhagen geweest?

3 opmerkingen:

  1. Ah Kopenhagen lijkt me echt een super leuke stad! Leuke foto’s!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een hele fijne en toffe vakantie! :) Ben benieuwd naar Sephora :P Alhoewel ik nu niet meer zo into de make up ben lijkt het me wel een toffe winkel! Ik ben eerlijk gezegd nog nooit naar kopenhagen geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele fijne vakantie gehad zo te zien. Ik ben nog nooit in een Sephora geweest, lijkt me wel gaaf

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx