donderdag 24 augustus 2017

Lifystyle: Infinity Ketting


2 weken geleden kreeg ik een super leuk mailtje of ik een Infinity Ketting wou uit zoeken.
Ik hou van sieraden dus dit sprak mij meteen aan.
Vandaag deel ik de ketting die ik gekozen heb en wat ik er van vind.
Benieuwd naar de ketting?
Klik dan snel op lees verder!


Laten we beginnen over het super schattige doosje waarin de ketting komt.
Een mooi licht blauw doosje met een strik erom heen.
Echt een mooi doosje!



Maar wat in het doosje zit is natuurlijk vele male mooier.
Ik koos voor een simpel design van de Infinity Ketting.
Voor de andere soorten kan je hier een kijkje nemen.
Ook kon je de ketting laten graveren met bijvoorbeeld je naam of de naam van iemand anders.
Ik koos voor de namen van mij en mijn vriend.



Het hangertje is redelijk dun maar voelt stevig aan.
Dit geld ook voor de ketting die eraan zit.
Er is maar 1 lengte om de ketting te dragen , dus wel iets om rekening mee te houden. 
Het slotje is fijn in gebruik hij gaat makkelijk om.

Hij is ook erg makkelijk te combineren met elke outfit.
Hij geeft elke outfits iets extra's vind ik.
Er komt snel een outfit online waarin ik deze ketting om heb.
Ik ben heel blij met deze ketting , echt een mooi ketting.
Hij past echt bij elke outfit en is goed van kwaliteit.

Op 15 augustus heb ik de ketting besteld , je krijgt overal netjes een mailtje van.
Op 17 augustus kreeg ik een mailtje dat de ketting is verzonden.
Hij was erg snel binnen namelijk de 18de al.
De service is erg goed en de levering ook.
Ik ben zeer tevreden met de service en de kwaliteit.
Een mooie aanwinst van mijn sieraden collectie.
Dus ben je ook benieuwd naar deze ketting en de andere die ze hebben?
Neem dan zeker even kijkje op hun website , die kan je hier vinden.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat <3
Q: Dragen jullie graag een ketting?

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx