maandag 3 juli 2017

Weekly Diary #27 Weinig foto's , Jeffree Star bestelling , Bioscoop


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary!
Afgelopen week was een leuke en rustige week.
Alleen ik mis aardig wat foto's van deze diary , dus hij is even wat kleiner dit keer.
Deze week loopt van zondag 25 juni tot en met zaterdag 1 juli.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!


Zondag
Een heerlijke rustige zondag.
's Middags werkte ik aan mijn blog en keek ik ondertussen naar Pretty Little Liars.
Sinds kort is Ranking The Stars weer terug , echt een geweldig programma. 
Helemaal met Fred Van Leer erbij.
's Avonds kwam Tommy gezellig bij ons liggen , hij is dol op de spinner haha


Maandag
 We aten vanavond vis en dat vinden de katten wel erg lekker.
Toby kwam gezellig dichtbij liggen in de hoop dat hij een stukje kreeg.
Verder hadden we een rustige avond en keken we The Blacklist en Inkt Master.


Dinsdag
We begonnen de dag in de sportschool , het was weer een fijne workout.
Verder deden we eigenlijk niet zoveel deze dag , een heerlijke luie dag.
Wel kwamen er vandaag twee pakketjes binnen.
Mijn eerste Jeffree Star lipstick uit de zomer collectie , review volgt nog!
En mijn Tuca Tuca solid perfume van Lush , die bestelde ik mee met een groepsorder.
Hij ruikt echt heerlijk!

Woensdag
Vanaf vandaag ben ik een groot deel van de foto's kwijt.
Vandaag werkte ik een dagje tot 18uur en gingen we 's avonds langs bij mijn Oom en Tante.


Donderdag
Van vandaag heb ik alleen deze foto nog.
Dit is mijn tweede Jeffree Star liquid lipstick uit de zomer collectie.
Vandaag gingen we een dagje op pad , we gingen gezellig naar het strand toe.
Ik nam een heerlijk ijsje namelijk de Magnum Double Peanut Butter.
Hij was echt heerlijk.

Vrijdag
Van vandaag heb ik ook geen foto's meer.
's Ochtends keek ik een aflevering van Shadowhunters voordat ik naar mijn werk ging.
Daarna werkte ik een dagje van 11uur tot 21uur.
's Avonds deed ik niet zo veel meer.


Zaterdag
Laatste dagje werken alweer van deze week.
's Avonds gingen we gezellig naar de bioscoop toe.
Wat een leuke film was dit zeg , ik hou gewoon van de Minions!

Ik baal nog steeds dat ik veel foto's kwijt ben.
Gelukkig heb ik wel de oorzaak gevonden en zal het volgende niet zo zijn.
Deze week heb ik mijn laatste concert op de planning staan , namelijk Robbie Williams.
Verder een vrij rustige week!

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Hoe was jullie week?

2 opmerkingen:

  1. wat jammer dat je veel foto's kwijt bent! tof dat je naar Robbie Williams gaat, have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat balen zeg van je foto's maar gelukkig weet je nu wel hoe het komt... Leuk de minions film! Die wil ik zeker ook nog een keer zien! :) Veel plezier bij Robbie!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx