vrijdag 7 juli 2017

Plog: Robbie Williams Concert


Het is weer tijd voor een plog van een leuk dagje.
Dit keer van het concert van Robbie Williams waar wij samen heen gingen.
Het was een super gaaf concert en een leuke dagje samen.
Benieuwd naar onze dag?
Klik dan snel op lees verder!


We begonnen de dag rustig aan , heerlijk op het balkon met onze katten.
Voor mijn outfit hield ik het vrij basic.
Een jeans met gaten en een basic shirtje.


Aangezien Nijmegen een eindje rijden is waren we goed voorbereid.
Eerst even tanken en eten en drinken voor onderweg.


Na 2 uur gereden te hebben waren aangekomen bij het Goffertpark.
Eenmaal aangekomen op het terrein haalden we eerst eten.
Ik koos voor nachos met gehakt en kaas.
Het smaakte lekker maar wat was het duur zeg niet normaal.
Omgerekend betaalde ik bijna 10 euro hiervoor , niet normaal.
Daarna gingen we een plekje zoeken.


We hadden een goeie plek gevonden waar we een rugsteun hadden.
We waren er rond 4 uur dus we hadden nog een lange zit voor ons.

Eerst waren er twee voorprogramma's , die waren beide niet onze smaak.
Maar goed we komen voor Robbie Williams.




Daarna was het tijd voor Robbie Williams.
Wat een geweldige show , echt een entertainer.
Hij zong wat nieuwe nummers maar voornamelijk oudere en populaire nummers.
Ik heb echt genoten van het hele concert en elk nummer mee gezongen.
Het was een geslaagde avond!


Helaas was het naar mijn mening heel slecht geregeld na het concert.
Ze hadden heel veel wegen afgezet in Nijmegen , waardoor alle auto's via 1 weg Nijmegen uit moest.
Hierdoor hebben we er uiteindelijk 1 uur overgedaan om Nijmegen uit te rijden.
En daarna moesten we nog 2 uur rijden naar huis , waardoor we uiteindelijk 3 uur over de terug weg deden.
Dit was mij echt slecht geregeld.

Maar verder ben ik echt heel blij dat ik er bij was , het was een geweldig concert.
Dit was mijn 6e concert dit jaar en het laatste concert.
Het was een mooie afsluiter.

Bedankt voor het lezen , en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Wat is jullie laatste concert waar je geweest ben?

1 opmerking:

  1. Wat super leuk dat jullie naar Robbie zijn geweest!! Alleen jammer zeg van het einde dat ze zo slecht hebben geregeld! :( Haha laatste concert was van Blink :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx