donderdag 20 juli 2017

Lush: Rose Jam bodyspray


Een tijdje geleden besloot ik een grote Lush UK order te doen.
Voor een grote order dan haha!
Ik bestelde onder andere de Rose Jam bodyspray.
En vandaag review ik hem voor jullie !
Benieuwd?
Klik dan snel op lees verder.


Sinds een tijdje heb je exclusief op de Engelse Lush body spray's te koop.
Ze zijn in verschillende geuren te koop.
Ik twijfelde zelf tussen Rose Jam en Plum Rain.
Uiteindelijk koos ik voor Rose Jam , deze geurlijn behoort tot mijn favoriet van Lush.
Ik denk dat ik uiteindelijk ook Plum Rain ga kopen haha!
Hier kan je zien welke verschillende geuren er zijn.



De flacon heeft een inhoud van 200ml en heeft een handige spray verpakking.
Het is ook weer een typische lush verpakking , ik hou er van!

Lush omschrijft het product als volgt:

Blooms of fresh rose and succulent geranium combine to create this rich, romantic delight. Jam-packed with indulgence, every spritz exudes sophistication. Moreish rose oil from petals picked in Senir, Turkey, blossom on your skin while a touch of lemon cleanses the palate. Allow this rich, floral aroma to adorn your skin in soft, sweet perfume.

De ingrediënten:
  • DRF Alcohol
  • Water (Aqua)
  • Perfume
  • Glycerine
  • Citronellol
  • Rose Absolute
  • Rose Oil
  • Egyptian Geranium Oil
  • Sicilian Lemon Oil
  • *Citral
  • *Citronellol
  • Coumarin
  • *Eugenol
  • Geraniol
  • *Limonene
  • *Linalool

De eerste indruk is meteen goed , hij heeft de herkenbare Rose Jam geur.
Ook is het een sterke geur , een die je goed ruikt en blijft hangen.
De spray voelt fijn aan met aanbrengen , totaal geen "nat" gevoel.
De geur blijft verrassend lang hangen.

Ik ben erg blij dat ik hem heb gekocht en gebruik hem met veel liefde.
Hij heeft een lekkere geur en blijft een paar uur sterk hangen.
De bodysprays zijn momenteel alleen te bestellen via de Lush UK.
De Rose Jam variant kost 25 pond.
Uiteraard is Lush dierproefvrij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx