vrijdag 14 juli 2017

Lifestyle: Favorieten Sonja Bakker recepten


Zoals de meeste van jullie al weten volgde ik en mijn vriend de Sonja Bakker boeken voor het afvallen.
Inmiddels zijn we bijna klaar en is ons doel bereikt.
Als laatste hebben we het boek: Bereik je ideale gewicht voor het hele gezin deel 3 gedaan.
In dit boek zaten erg lekker recepten en vandaag deel ik mijn favorieten recepten met jullie.
Benieuwd? 
Klik dan snel op lees verder!


Sperziebonen met rösti rondjes schotel
Normaal gesproken lusten ik alleen sperziebonen met een dikke klodder satésaus erbij.
Maar dit recept is echt zo lekker , hierdoor eet sperziebonen een stuk gezonder.

Als eerste kook je de sperziebonen en bak je de kipfilet stukjes.
Dan prak je de rösti rondjes in een ovenschaal en doe hierboven het sperziebonen en daarna de kip.
Daarna gaat er nog een laagje geraspte kaas overheen.
Dit geheel gaat in de oven en daarna smullen maar!


Broodje kip
Een heerlijke Sonja versie van een broodje kip.
Ik hou van kip dus dit broodje kon niet fout gaan voor mij!

Je pakt een lekker bolletje besmeerd die met roomkaas.
Daarna doe je de gebakken kip erop en paprika en ui.
Als laatste nog wat geraspte kaas erop.
Dit smaakte echt overheerlijk vooral die roomkaas erbij was echt super lekker.


Nacho cheese ovenschotel
Toen ik dit gerecht zag wist ik meteen dat ik het lekker zou vinden.
Ik hou echt van Mexicaans eten!

Normaal maakte ik dit wel vaker maar dan zonder gehakt.
Dus ik was benieuwd hoe dat zou smaken en al helemaal als avondeten.
Nou het smaakt overheerlijk , dit recept gaan we nog vaak eten verwacht ik.
Eerst doe je een laagje nacho chips dan cheddar kaas , daarna volgt de gehakt met ui en paprika.
Als laatste nog een laagje chips en geraspte kaas.
Dit geheel gaat daarna nog de oven in zodat de kaas heerlijk kan smelten.
Dit is echt mijn grootste favoriet.

Dit zijn 3 recepten die wij nog vaak gaan maken nadat wij klaar zijn met Sonja Bakker.
Het is wel is duidelijk dat ik dol ben op kaas aangezien alle drie recepten met kaas zijn haha.
Ik raad je iedereen deze recepten aan , erg lekker en SB proef!

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Welk recept lijkt je het lekkerst?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze alle drie wel erg lekker! Klinkt goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh dat klinkt allemaal wel erg lekker! Ik heb er twee opgeslagen, die wil ik zeker een keer gaan proberen :D
    Sperziebonen vind ik namelijk altijd moeilijk te combineren, maar ik vind ze wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx