donderdag 8 juni 2017

Plog: Little Mix concert , Lush en NYX


Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover , het concert van Little Mix.
Na maanden gewacht te hebben was ik blij dat het zover was.
Ik besloot weer een dagje te ploggen vandaag!
Benieuwd naar mijn dag?
Klik dan snel op lees verder!


Ik werkte vandaag eerst een ochtendje tot 13:00 , helemaal vrij vragen vond ik niet nodig.
Ik ontbeet met een beschuitje jam en yoghurt drink.
Om 1 uur ging ik snel naar huis toe.


Eenmaal thuis ging ik eerst even douchen en opfrissen.
Daarna was tijd om te lunchen , inmiddels had ik behoorlijk honger haha!
Ik mocht 2 crackers met kaas en een eitje erbij , jammie!
Rond 3 uur ging ik richting het station toe , om richting Amsterdam te gaan!


Eenmaal in Amsterdam aangekomen liep ik richting de NYX store.
Mijn favorieten foundation begon op te raken dus ik haalde even 2 back-ups.
Helaas is mijn kleur van de foundation niet online te koop bij Douglas.
Ook bracht ik een bezoekje bij de Lush op Amsterdam Centraal.
Ik leverde 5 lege verpakkingen in voor een gratis gezichtsmasker.
Voor de rest kocht ik wonderbaarlijk niks bij de lush haha!
Dit komt doordat ik al 2 bestellingen had geplaatst bij Lush UK.


Daarna was het tijd om naar de Afas Live te gaan , om 6 uur had ik met Joor afgesproken.
We gingen eerst even eten , inmiddels had ik behoorlijk honger gekregen.
Ik haalde een broodje gezond , en daarna nog een lekker ijsje.


Na een lange tijd in de rij gestaan te hebben vanwege strenge controles.
Hadden we onze plek gevonden , we zaten op de tribune.
Het waren goede plekken , we konden het podium goed zien.
Uiteraard namen we een selfie haha.





Nadat het voorprogramma The Vamps had gespeeld was het tijd voor Little Mix.
Wat waren ze goed live , echt geweldig!
Ze speelden veel nummers van hun nieuwe album en ook een paar oudere nummers.
Ze zongen echt goed , hadden goede dancemoves en maakten er echt een show van.
Ik ben echt blij dat ik bij ben geweest.

Het was een gezellige avond met Joor en een super leuk concert.
Zeker een geslaagde dag!
Dit was concert nummer 5 alweer van dit jaar , alleen Robbie Williams nog volgende maand.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Wat is jullie laatste concert?

1 opmerking:

  1. Wat een super toffe plog heb je er van gemaakt!! :) Mooie foto's van Little mix! Enne ik vond het echt super gezellig met je!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx