donderdag 15 juni 2017

Fashion: Zomer shoplog


Het is weer eens tijd voor shoplog.
Langzaam ben ik mijn kledingkast aan het vullen met kleding in mijn nieuwe maat.
Een aangezien het zomer is , was het tijd voor luchtige zomerkleding.
Benieuwd naar mijn aankopen?
Klik dan snel op lees verder!


Costes - 35 euro
Ik zag dit shirt voorbij komen bij Sarah Rebecca en was meteen verliefd.
Maar de prijs hield mij een beetje tegen.
Toen maakte ik de fout om hem te passen en toen kon ik hem niet latten liggen.
Uiteindelijk ben ik blij dat ik hem gekocht heb , want het is echt een prachtig shirt.


Primark - 6 euro
Dit shirtje is ook perfect voor zomer , een basic tanktop met een vrolijke print.
Een heerlijk los vallend shirtje wat makkelijk te combineren is.


H&M - 9,90 euro
Sinds een tijdje draag ik graag een blouse , inmiddels heb ik al een aantal aan mijn kledingkast toegevoegd.
Toen ik deze blouse online zag bij de H&M , vond ik hem meteen leuk.
Het is nu wat te warm voor deze blouse maar deze is wel fijn voor de herfst/winter.



H&M - 24,99 euro
Broeken was ook echt een ding die ik nodig had.
De meeste broeken zakten af en zaten niet mooi meer.
Deze mooie jeans met lichte beschadiging en gaten.
Hij zit echt als gegoten en zit erg lekker.


H&M 9,90 euro
Deze top kocht in de sale bij de H&M.
Normaal was hij 19,90 euro dit zou ik er zelf niet voor over hebben.
Maar met de sale prijs kon ik hem niet laten liggen.
Een leuke vrolijke flowy zomerse top.


H&M - 14,99 euro
 Mijn eerste jurkje is een feit.
Nu ik ben afgevallen , vond ik het tijd om een jurkje te kopen.
Dit leuke jurkje greep meteen mijn aandacht.


H&M - 9,99 euro
Als laatste kocht ik een leuk zomers topje.
Dit topje valt wat korter als ik gewend ben.
Maar ik ben dol op het printje en hij staat leuk dus ik besloot hem te houden.

Uiteraard komen er outfit artikelen online met mijn nieuwe items.
Stuk voor stuk mooie items waar ik erg blij mee ben.

Bedankt voor het lezen , en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Wat is jou laatste fashion aankoop?

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super leuke kleding heb je gekocht!! Ben benieuwd hoe het jurkje je staat! Mijn laatste aankoop was alweer een tijdje geleden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke items, vooral die tanktop is m'n favoriet!
    Hopelijk kan ik straks ook mijn kledingkast vullen met een nieuwe kledingmaat :) ik ben ook bezig met afvallen namelijk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx