donderdag 25 mei 2017

Beauty: Opgemaakt Mei


Het einde van de maand is weer in zicht dus ik heb al mijn opgemaakte producten weer bij elkaar verzameld.
Deze maand heb ik voornamelijk make-up producten opgemaakt.
Benieuwd wat ik opgemaakt heb en wat ik ervan vind?
Klik dan snel op lees verder!


Keune keratine smooth shampoo
Echt een hele fijne shampoo , ik gebruik deze al voor een langere tijd.
Hij verzorgd mijn haar goed zonder te verzwaren.
Deze blijf ik gebruiken dus koop ik zeker opnieuw.

Odorex satijn zacht deodorant
Een fijne deodorant die goed zijn werk doet.
Helaas is odorex niet dierproefvrij dus zal ik deze niet opnieuw kopen.

Intuition scheermesje
Hier valt niet veel over te zeggen , ik gebruik deze mesjes al jaren.
Frosted Berries body butter en showergel
Een heerlijke geurlijn van TBS , deze heb ik met veel liefde gebruikt.
Jammer dat het alleen met de feestdagen te koop was.


Essence all about matt powder
Dit blijft echt mijn favoriete poeder om mijn foundation af te matteren.
Een fijn budget product die ik inmiddels al opnieuw in gebruik heb.

Catrice eyebrow kit
Dit product is echt onmisbaar voor mijn wenkbrauwen.
De lichtste kleur is perfect voor mijn wenkbrauwen.
Inmiddels heb ik al een nieuwe in gebruik.

NYX stay matte not flat foundation
Echt een fijne foundation die perfect qua kleur is voor mijn huid.
Een het is een fijne foundation die goed dekt en blijft mooi zitten.
Inmiddels heb ik hier ook een nieuwe van in gebruik.

Collection concealer
De gehypte concealer in bloggersland.
Hij werkt goed maar ik vind persoonlijk die van bijvoorbeeld NYX beter.
En deze is niet makkelijk te koop en volgens mij ook niet dierproefvrij.

Colourpop brow pencil
Een fijn product die fijn werkt voor mijn wenkbrauwen.
Alleen is deze totaal niet zuinig in gebruik , dan heb ik liever die van NYX.

Catrice rock couture mascara
Een fijne mascara die goed zijn werk doet voor mijn wimpers.
Alleen vond ik het borsteltje iets te groot.
Dus op zich zou ik hem wel opnieuw kopen maar niet als eerste keus.

Ariana Grande parfum sample
Inmiddels heb ik van deze sample een full-size flacon dus deze zou ik zeker opnieuw kopen.

 
Lush eau roma water
Ik kan niet meer zonder dit fijne product van lush.
Hij kalmeert mijn huid en voelt fijn aan op mijn huid.
Inmiddels heb ik al een nieuwe in gebruik.

Lush lord of misrule shower cream
Een fijn doucheproduct met een opvallende geur.
Hij ruikt niet verkeerd maar is niet mijn favorieten geur van Lush.
Dus ik zou hem niet snel opnieuw kopen.

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van de afgelopen maand.
Veel producten die ik met veel liefde gebruik en weer opnieuw heb gekocht.
Ik blijf het leuk vinden om dit artikel te schrijven.
 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx