donderdag 6 april 2017

Lifestyle: The Food Tag


Laatst kwam ik een tag tegen en ik dacht die wil ook graag invullen.
Ik heb het over The Food Tag , je raad het al een tag over eten haha!
Ik ben dol op eten , soms iets te dol haha.
Ik ben nu bezig met Sonja Bakker en hierdoor ben ik veel bewuster aan het eten.
Dus het leek mij leuk om deze tag in te vullen en te delen met jullie.
Benieuwd naar mijn antwoorden?
Klik dan snel op lees verder!
Wat is je favorieten kookboek? 

Ik heb maar 1 koekboek en dat is er een met recepten voor de rustige buik maar die heb ik nog erg weinig gebruikt.
Momenteel maken we veel recepten van Sonja Bakker omdat we dat aan het volgen zijn.
Dus ik heb niet echt een favorieten kookboek.
Wat is je favoriete ontbijt?
Voorheen ontbeet ik altijd met 3 broodjes en verschillende soorten beleg.
Door Sonja bakker eet ik veel meer verschillende soorten ontbijt.
Mijn favorieten zijn toch wel:
Yoghurt met muesli of crackers/rijstwafel met daarop kaas/ham/kipfilet/pindakaas.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Ik ben echt dol op chocolade maar sinds SB merk ik dat ik het eigenlijk niet mis haha
Maar zonder nootjes of andere hartige snacks kan ik echt niet.
Dus dan kies ik nooit meer zoet.

Welke keuken(land) is je favoriet?
Zonder twijfel is dat de Mexicaanse keuken.
Ik hou van taco's , nachos , burrito's , echt hier kan je me voor wakker maken.

Wat is je meeste ultieme guilty pleasure?
Reeses of Katjang Pedis (pinda's met een pittig krokant laagje)
Beide dingen zijn echt een zwakte voor mij haha

Wat zit erop je lievelingsbroodje?
Zonder enige twijfel pindakaas haha!
Ik kan echt niet zonder een broodje pindakaas.

Thuis koken of uiteten gaan?
Natuurlijk is uiteten altijd het lekkerste maar helaas heb ik geen geldboom.
Maar sinds wij begonnen zijn met SB eten we een stuk gevarieerder en proberen veel lekkere nieuwe dingen uit.

Wat is je lievelingsrestaurant?
Ik heb niet echt een favoriet , we proberen vaak verschillende dingen uit.
Mexicaanse restaurants zijn wel mijn favoriet!

   Wat mag niet ontbreken in jou keuken?
Een waterkoker als eerste , ik hou echt van thee drinken.
Verder goede pannen en messen vind ik belangrijk.

Wat lust je echt niet?
Rode bietjes en rode kool daar maak je mij echt totaal niet blij mee.
De geur alleen al vind ik echt vreselijk.
En erwtensoep vind ik ook echt niet te eten!

Wat staat er nog op je food bucketlist?
Met mijn vriend uiteten bij het Hard Rock Café.
We zeggen al tijden dat we dit een keer willen doen maar het komt er telkens niet van.
Dus dit wil ik zeker nog een keer doen.

Zo dit waren mijn antwoorden op de food tag.
Ik hou echt van eten dus deze tag moest ik wel invullen haha

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat <3
Q: Wat is jullie favorieten gerecht? 


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke food tag!!! :) Mexicaans eten is ook echt super lekker! :) Ik hou van chinees en wraps enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door de tag krijg ik nu wel een beetje honger, haha!
    Ik zou denk ik toch geen zoete dingen kunnen missen maar ook geen hartige. Hm echt een lastige keuze. Mijn favoriet gerecht... Hm dat is ook lastig. Ik vind Grieks eten lekker, pizza's en ook spinazietaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx