vrijdag 3 maart 2017

Lifestyle: Plog/Shoplog Utrecht en Harry Potter Expo


Afgelopen zondag was het eindelijk zover , de Harry Potter expo in Utrecht.
Ik ging samen met Joor van joorloveswriting.
We hadden eerst afgesproken om samen te shoppen in Utrecht en daarna naar de Expo te gaan.
Vandaag deel ik mijn plog van die dag en aan het einde van het artikel deel ik mijn geshopte items van die dag.
Klik dus snel op lees verder!


We beginnen de dag met een heerlijk Sonja ontbijt.
Ik mocht 2 crackers , met smeerkaas en kipfilet het smaakte erg goed.
Daarna op naar het station om de trein te pakken naar Utrecht.
Voor onderweg haalde ik een zakje appel bij de Hema.



Eenmaal aangekomen in Utrecht , gingen we eerst een café naar binnen en dronken we wat thee.
Aangezien de winkels nog niet open waren , liepen we een rondje door Utrecht.
Ik was nog nooit in Utrecht geweest dus vond het wel leuk om een andere stad te zien.


Toen de winkels eenmaal open waren gingen wat winkels kijken.
Uiteraard bracht ik een bezoekje bij de Lush , ik kan niet meer zonder de Lush.
Wat een fijne ruime winkel hebben ze in Utrecht in vergelijking met de winkel in Amsterdam.
Ik ben weer goed geslaagd , aan het einde van dit bericht laat ik mijn aankopen zien.


Na het shoppen en rond lopen hadden we honger gekregen dus was het tijd om te lunchen.
We gingen een café binnen , we bestelde beide de carpaccio hij smaakte echt heerlijk.
Het was een flinke maaltijd en niet eens zo duur.
Daarna was het tijd om terug te gaan naar het station voor de Harry Potter Expo.








Toen was het eindelijk tijd voor de Harry Potter Expo.
Hier een deel van de foto's die ik daar maakten.
Het was echt heel leuk , en ik ben blij dat hier ook geweest ben.
Als ik eerlijk ben vond ik de Harry Potter studio tour in Londen leuker.
Maar niks slechts over de Harry Potter Expo het was echt geweldig.
Voor alle Harry Potter fans zeker een aanrader , aangezien Utrecht een stuk dichterbij is als Londen.



Bij de Harry Potter expo kocht ik niet heel veel.
Ik kocht voor mij en voor mijn vriend een chocolade kikker.
Die plaatjes van de tovenaar erbij zijn erg leuk en de chocolade kikkers zijn ook erg lekker haha!
Oeps een SAS momentje!
Verder kocht een mok met daarop Dobby is a free elf , ik hou van Dobby dus ik kon deze niet laten liggen.




Bij Lush kocht ik weer mooie nieuwe items.
Als eerste leverde ik 5 lege verpakkingen in voor een gratis vers gezichtsmasker.
Dit keer koos ik voor Cosmetic Warrior uit , ik ben erg benieuwd er volgt uiteraard een review.
Verder kocht ik de volgende items:
Plum Rain showergel 250gram 14,95 euro
Charity Pot 45gram 5 euro
Tender is the night massage bar 60gram 12,95 euro
Voor mijn vriend kocht Kalamazoo gezichts/baard reiniger.
100gram 9,95 euro.

Zo dit was mijn plog van een super leuke dag.
Het was erg gezellig met Joor en de Harry Potter expo was echt geweldig.
En het was erg leuk om Joor in het echt te ontmoeten , het was gezellig.
Ook ben ik erg blij met mijn aankopen die ik dag gekocht heb.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Ben jij een Harry Potter fan?

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Wat goed dat je Sonja zo goed vol kunt houden. Ga zo door! Ik wil ook nog graag even naar die expo. Lijkt me super gaaf. Geniet van je Lush aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat jullie daar heen gingen! utrecht is echt een leuke stad om te shoppen vind ik:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk om te lezen!!! :) leuke plog!!! :D Ik vond het super gezellig met je!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke plog! Superleuk dat je met Joor naar de Harry Potter Expo bent geweest. En je hebt heerlijke Lush producten gekocht X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx