donderdag 30 maart 2017

Beauty: Opgemaakt Maart


De maand maart is bijna voorbij dus tijd voor een overzicht van mijn opgemaakte producten van de maand.
Ik sta er wederom weer van te kijken wat ik allemaal heb opgemaakt.
Dus benieuwd wat ik van de producten vind?
Klik dan snel op lees verder!


Keune silver reflex shampoo
Ik kan niet meer zonder deze shampoo , hij houd mijn kleur mooi witblond.
Deze shampoo blijf ik gebruiken dus deze zul je vaker voorbij zien komen.

Keune blow dry spray
Een fijne spray die ik gebruikten voor het föhnen van mijn haar.
Er zit hittebescherming in de spray zodat mijn haar beschermt is tegen de hitte van de föhn.
Hij was fijn in gebruik maar ik gebruik inmiddels een ander product voor mijn haar.


Garnier micellair water
Deze vond ik er fijn , hij haalde mijn make-up goed weg.
Samen met de roze variant zijn deze twee mijn favoriet.
Deze zou ik dus wel opnieuw kopen.

Dove beauty finish deodorant
Een fijne deo die lekker ruikt , hij doet wat hij moet doen.
Alleen voor in de zomer is deze niet goed genoeg voor mij , dan gebruik ik liever odorex.
Maar deze zou ik zeker opnieuw kopen.

The Body Shop strawberry body polish
Een fijne body scrub voor mijn huid , hij ruikt ook erg lekker.
Alleen was het lastig om alles er goed uit te krijgen.
Ik denk niet dat ik dit product snel opnieuw zou kopen.

The Body Shop british rose body butter
Wat ruikt deze lijn van TBS heerlijk!
Deze zou ik dus sowieso opnieuw kopen.


Urban Decay setting spray
Een fijne setting spray , hij deed goed ze werk.
Maar eerlijk gezegd merk ik niet heel verschil met deze setting spray in vergelijking met de NYX setting spray.
Dus ik zal deze niet zo snel opnieuw kopen , aangezien die van NYX een stuk fijner qua prijs is.

Essence lash princess masacara
Dit is echt mijn favorieten mascara , hij is voor mijn wimper echt perfect.
Momenteel gebruik ik een andere mascara van Catrice.
Maar deze zou ik sowieso opnieuw kopen.

Kruidvat rose parfum
Ik koop altijd deze parfums bij de kruidvat voor mijn werk.
Deze variant rook erg lekker en zou ik weer opnieuw kopen.

Essence matt fixing powder
Dit is echt een groot favoriet!
Hij matteert mijn huid en zorg dat mijn make-up goed blijft zitten.
Ik heb inmiddels deze zo vaak op gemaakt , ik kan niet meer zonder

Parfum sample
Deze sample is van la vie est belle.
Echt een heerlijke geur , hiervan zou ik zo een full size willen.

Intition scheermesje
Hier valt niet veel over te zeggen.
Deze scheermesjes gebruik ik al jaren en blijf ik ook gebruiken.


Lush softy voet lotion
Deze was erg fijn voor mijn voeten , de geur was niet erg fijn maar die trok snel weg.
Momenteel gebruik ik een ander product voor mijn voeten van Lush en die vind ik prettiger.

Voor mijn huid een fijn masker maar de geur kon ik niet aan wennen.
Dit masker heeft echt een sterke aanwezige geur.
Dus vanwege de geur zou ik dit masker niet nog een keer kopen.

Dit product vind ik erg fijn voor mijn voeten.
Alleen vergat ik vaak om dit masker erbij te pakken.
Dus voor we werking zou ik hem opnieuw kopen maar dan moet ik hem wel beter gebruiken.

Lush tea tree water sample
Bij mijn Lush UK bestelling had ik om samples gevraagd.
Ik kreeg onder andere deze sample erbij.
Dit product heb ik al vaker gehad en vind hem erg fijn voor mijn huid.
Momenteel ik heb niet veel onzuiverheden dus gebruik ik een andere toner van Lush.

Zo dit waren een hoop producten die ik hem opgemaakt afgelopen maand.
De meeste producten zijn groot favoriet en sommige zou ik niet opnieuw kopen.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Hebben jullie ervaring met deze producten?
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een boel LUSH heb je opgemaakt! Ben erg benieuwd naar het Volcano voetmasker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wel weer genoeg producten op gemaakt!! En veel Lush! Kende deze producten nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm Lush <3 En die Essence producten zijn ZO fijn ja!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx