maandag 20 februari 2017

Weekly Diary #8 Verloofd , Uiteten , Harry Potter


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe weekly diary.
Afgelopen was een erg leuke week , we gingen heerlijk uiteten , keken leuke films en als kers op de taart zijn we verloofd!
Deze week loopt van zondag 12 februari tot en met zaterdag 18 februari.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!


Zondag
We mochten van Sonja een heerlijk ontbijt dit keer , een pistolet met achterham en een eitje erbij!
Het smaakte erg goed!
Verder deden we die dag boodschappen en keken we voetbal.
's Avonds stond er weer een lekkere maaltijd op het menu , kip met roerbakgroente en rijst.
Na het avondeten keken weer een Harry Potter film.


Maandag
Een nieuwe werkweek is weer begonnen!
Ik werkte een dagje tot 18uur en 's avonds keken we gezellig de nieuwste aflevering van The Blacklist.


Dinsdag
Happy Valentines day to my love , we waren gezellig een dagje vrij.
Ik ging voor een make-up look met mooie roze en paars tinten special voor vandaag.
Er stond een heerlijke lunch op de planning van Sonja , namelijk 3 crackers met gezond beleg!
Net op tijd kwamen mijn Colourpop pakketjes binnen.
Ik had 2 setjes pressed oogschaduw gekocht van de Valentijns collectie.
's Avonds gingen we voor Valentijns dag heerlijk uiteten.
Als voorgerecht deelde wij een carpaccio en breekbrood met kruidenboter.
Als hoofdgerecht hadden we beide nacho's , die smaakt echt heerlijk!
We kregen van het restaurant een toetje schaal cadeau , met verschillende soorten toetje.
Dit met een speciale rede!


Woensdag
De speciale rede was dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd.
Ik zag het totaal niet aan komen en ik heb uiteraard JA gezegd!
Het plannen van de bruiloft gaat beginnen!


Donderdag
Op tijd wakker op mijn vrije dag , het was namelijk tijd voor de Fysiotherapeut.
Ik heb oefeningen mee gekregen voor in de sportschool om op de juiste manier mijn kracht in op te bouwen.
Na de fysio ging ik naar mijn moeder en oma om het nieuws te vertellen.
Dit vierde wij met een heerlijk gebakje (Sorry sonja haha!)
's Avonds was het tijd voor AZ , wat een slecht wedstrijd zeg!
Na de 0-3 zapte ik weg naar Temptation Island , ik hoefde AZ niet meer verder te kijken.


Vrijdag
Weer een dagje gewerkt tot 19uur.
Donderdag had ik na lang twijfelen besloten om de beauty blender te bestellen.
Vrijdag kwam hij binnen en ik heb hem zaterdag meteen gebruikt en wauw wat een fijn ding zeg!
's Avonds was het tijd voor de finale van The Voice , gelukkig heeft Pleun gewonnen!
Toby kwam gezellig naast mij liggen!


Zaterdag
Laatste werkdag alweer , de tijd gaat echt snel!
Na een dagje werken keken wij 's avonds weer een Harry Potter film , dit keer deel 6!
Dit keer kwam Tommy gezellig bij me liggen.

Zo dit was weer een leuke week , een week die vooral draaide om onze verloving.
Aankomende week staan er al weer leuke dingen op de planning.
Woensdag ga ik met mijn collega's naar de bioscoop.
En zondag eindelijk naar de Harry Potter expo met Joor!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Hoe was jullie week?

6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie verloving! Superleuk dat je vriend je ten huwelijk heeft gevraagd en dan nog op zo'n mooie dag! Ik wens je veel plezier op de Harry Potter expo X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verloving! En wat een heerlijke make-upjes weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe week en vooral dat jullie zijn verloofd! Super leuk!! Nogmaals gefeliciteerd! Enne Leuk om weer die HP films te gaan kijken! Willen wij ook weer gaan doen... En Ik heb echt zin in zondag!! Word leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil de harry potter films weer een keer kijken en 2 maart ga ik als het goed is naar de expo. Ben daar heel benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verloving en wat een mooie ring!
    Ik heb pas nog alle Harry Potter films gezien en tof dat je naar de Harry Potter Expo gaat, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie verloving! Wat een toffe week heb je achter de rug, ben benieuwd wat je van de Harry Potter expo vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx