woensdag 1 februari 2017

Persoonlijk: Sonja Bakker update


Ik dacht het is tijd voor een update over mijn dieet met het Sonja Bakker boek.
Maandag 9 januari zijn ik en mijn vriend begonnen met de strijd tegen de kilo's.
Hier kan je mijn eerste artikel hierover lezen.
Vandaag deel ik mijn update van de eerste 3 weken!
Benieuwd?
Klik dan snel op lees verder!


Week 1
Week 1 was vooral heel erg wennen , wennen aan minder eten.
Niet dat ik normaal veel eet , maar dit is voor mij doen een stuk minder.
Wel zie ik dat er nu een stuk meer fruit en groente in mijn eetpatroon zit.
Verder heb ik niet voor 100% het weekmenu gevolgd deze week.
Op woensdag had ik haaravond op mijn werk dus toen ik heb geen witlof gegeten.
Dit heb ik vervangen door een cup-a-soup en een pistolet gezond.
Verder stond er ook rode bieten op het menu en dat vind ik echt smerig haha!
Dus in plaats daarvan at ik prei.
Uiteindelijk vond ik deze week goed gaan , op dinsdag had ik als enige een mindere dag.

Mijn conclusie na 1 week: Ik mis mijn pindakaas en lus echt geen rode bieten.


Week 2:
In week 2 was ik al meer gewend aan het eetpatroon en merk ik dat het hongergevoel wat minder word.
Deze week had ik al een uit etentje gepland met 2 vriendinnen.
Op zaterdag gingen we gezellig uiteten bij La Cubanita en daarna de film Onze Jongens.
Ik heb op die dag zelf wat geminderd met de tussendoortjes.
En met uiteten heb ik er wel op gelet dat het niet te ongezond was.
In de bioscoop erna had ik alleen wat water en heb ik de lekkere dingen links laten liggen.

Na week 2 heb ik nog steeds geen trek in eten zoals chocola of patat.
Ik mis nog steeds mijn pindakaas haha!
 
Week 3:
Wederom een week waarin al een uit etentje gepland stond , dit keer met mijn collega's.
Dit keer is het met uiteten niet gelukt om er op te letten maar ja als het eten was echt heerlijk.
Verder merk ik vanaf deze week dat bepaalde broeken wat losser zitten.
Week 3 was een goede week , hier ben ik blij mee.

Conclusie na week 3:
In de bioscoop is de verleiding het grootst , wanneer je iedereen chips of M&M's hoort eten.
Dat kost nog wel moeite.
Verder heb ik nog steeds trek in een heerlijk broodje pindakaas haha

Na 3 weken Sonja bakker waardeer ik mijn eten een stuk meer.
Voorheen schrokte ik alles naar binnen en nu eet rustig en geniet ik van mijn eten.
 Ondanks dat ik twee keer uiteten ben geweest ben ik deze 3 weken 4,5 kilo afgevallen.
Hier ben ik zowel heel blij mee als heel trotst op.
Zo dit waren de eerste 3 weken van Sonja Bakker op naar de volgende weken.
Na week 6 komt er weer een nieuwe update online!

3 opmerkingen:

  1. wat een super goed resultaat in die 3 weken! daar mag je zeker trots op zijn! mag je geen pindakaas van sonja? ik was echt in de veronderstelling dat pindakaas best gezond is?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo 4,5 kg in 3 weken super goed van je!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx