donderdag 9 februari 2017

Beauty: Jeffree Star - Dreamhouse


Na als eerste de kleur No Tea No Shade geprobeerd te hebben was ik erg benieuwd naar de andere metallic lipsticks van Jeffree Star.
De andere metallic is een gouden kleur , die sprak mij totaal niet aan.
Maar de roze kleur Dreamhouse was ik erg benieuwd naar.
Vandaag review ik dit mooie kleurtje voor jullie!
Benieuwd naar dit mooie kleurtje?
Klik dan snel op lees verder!



Dreamhouse zit in de standaard roze verpakking , ik ben er zelf dol op!
Het is een barbie roze kleur , vooral in de zomer draag ik dit soort kleurtjes graag.
Jeffree Star omschrijft de kleur als volgt:
Say hello to our new metallic velour liquid lip formula! Goes on full coverage and shines bright. This is the color of Barbie's blood.



 Ik blijf het elke review zeggen maar ik ben dol op de applicator van de Jeffree Star liquid lipsticks.
Dus wederom vind ik hem deze week weer fijn!
Hij is heel prettig in gebruikt en brengt fijn aan.
Ik ben erg benieuwd naar dit kleurtje!


Echt een goede pigmentatie zeg , op de swatch zie je wel duidelijk verschil tussen de metallic lipstick en de matte liquid lipsticks.
Ik ben erg benieuwd naar dit kleurtje.


Dit kleurtje heeft een hoog barbie gehalte vind ik haha!
Maar wel een mooi zomers kleurtje , in de zomer ga ik dit kleurtje vaak dragen denk ik.
Dreamhouse brengt fijn aan en voelt comfortabel aan.
Op het gebied van houdbaarheid merk je wel verschil in vergelijking met de matte liquid lipsticks.
De metallic lipsticks hebben een iets mindere houdbaarheid maar nog steeds blijft hij lang mooi.
Ik ben erg blij met dit kleurtje!

Jeffree Star liquid lipsticks kosten 18 dollar.
En zijn online te koop via zijn eigen website.
Via zijn eigen website heb je wel te maken met invoerkosten.
Ook zijn ze te koop via beautybay en beautylish daar heb je geen last van invoerkosten.
Ik kan echt niet meer zonder de liquid lipsticks van Jeffree Star.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Dragen jullie metallic lipsticks?

9 opmerkingen:

  1. Oeh echt een barbie kleurtje dit. Ik zou 'm zelf niet snel dragen, maar vind 'm wel heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij heeft inderdaad een hoog barbie gehalte !
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  2. ja prachtig kleurtje! echt iets voor de zomer ja! laat de zomer maar snel komen;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst maar de lente maar inderdaad de zomer mag wel komen.
      De kou mag weg blijven!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  3. Wauw, wat een mooi fel kleurtje! Leuk voor de zomer X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een te gekke kleur!!! Super mooi en het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx