donderdag 23 februari 2017

Beauty: Favorieten Februari


De maand is bijna voorbij dus tijd voor mijn favorieten producten van de afgelopen maand.
Ik deel de producten die ik afgelopen maand met veel liefde heb gebruikt.
Benieuwd welke producten het zijn en waarom?
Klik dan snel op lees verder!


Lush - Snow Fairy Body Conditioner
Wat een heerlijk product is dit zeg , die geur is echt geweldig!
Ik had nog nooit een body conditioner gebruikt maar ik vind het echt een fijn product.
De heerlijke geur blijft lang hangen op je huid.
Zo jammer dat dit een product een LE is van Lush.


Colourpop - Chaps matte lipstick
Wat een prachtige donker paarse kleur is dit.
Hij heeft een goede pigmentatie en voelt prettig aan op mijn lippen.
Dit kleurtje heb meerdere keren op gehad afgelopen maand.


Meraki Zelus highlighter
Wat een prachtige highligter is dit zeg , hij geeft echt een mooie glow aan mijn gezicht.
Ik heb deze er bijna dagelijks bij gepakt afgelopen maand.
Dus hij is zeker een groot favoriet.


Colourpop pressed eyeschadow & leeg oogschaduw palette 
 2 favorieten in 1 dit keer.
We beginnen met de pressed oogschaduws van Colourpop.
Stuk voor stuk goed gepigmenteerde prachtige oogschaduws , ik gebruik dit palette inmiddels elke dag.
Ik heb inmiddels al een aardige collectie opgebouwd.
De tweede favoriet is het palette waar ze in zitten , dit palette bestelde ik op Boozyshop.
De Colourpop oogschaduw passen hier perfect in en heb ik alle kleurtjes makkelijk bij elkaar.

Zo dit waren mijn favorieten van de afgelopen maand.
Stuk voor stuk prachtige producten die veel heb gebruikt.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Wat is jullie favorieten product van de afgelopen maand?
 

3 opmerkingen:

  1. Mooie favorieten! De oogschaduws van ColourPop heb ik nog niet geprobeerd, maar het klinkt wel heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie favorieten! Mooi die oogschaduw! :) Mijn favoriet van deze maand is mijn labello Strawberry :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Snow Fairy body conditioner lijkt me heerlijk. Mooie palette van Colourpop ook! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx