donderdag 26 januari 2017

Beauty: Opgemaakt Januari


De maand januari is bijna voorbij dus tijd om mijn opgemaakte producten te delen.
Ik heb weer aardig wat producten verzamelt en deel ze vandaag met jullie.
Benieuwd wat ik van de producten vind?
Klik dan snel op lees verder!

Keune keratine shampoo
Inmiddels is wel duidelijk dat ik deze shampoo graag gebruik.
Deze shampoo verzorgt en voedt mijn haar goed en maakt me haar ook goed schoon.
Ik heb al meerder flessen hiervan opgemaakt en ik blijf hem met veel liefde gebruiken.

Kruidvat baby shampoo
Deze shampoo gebruik ik om mijn kwasten schoon te maken.
Hij is fijn in gebruik dus zou deze opnieuw kopen.

Treaclemoon apple pie hugs douchegel
Toen ik hem kocht vond ik het wel een fijne geur maar nu ik hem vaker heb gebruikt begon de geur mij tegen te staan.
Dus heb deze de laatste 2 weken heel rijkelijk gebruikt zodat hij snel op zou gaan.
Deze zou ik dus niet opnieuw kopen.

Nivea stress protect deodorant
Op zich een fijne deodorant maar niet bijzonder.
Deze zou ik alleen niet opnieuw kopen , er zijn andere deodorants die fijner zijn.

Odorex natuurlijk fris mini deodorant
Een fijne deodorant , deze deed een stuk meer als de nivea deodorant.
Deze zou ik dus wel opnieuw kopen.

Keune silver reflex conditioner
Ik kan echt niet meer zonder deze conditioner.
Hij verzorgt mijn haar , me haar word er lekker zacht van en hij onderhoud mijn asblonde kleur.
Deze heb ik inmiddels weer in gebruik.


Lush ocean salt
 Ik kan echt niet meer zonder dit geweldige product van Lush.
Ik heb inmiddels al meerdere potjes opgemaakt van dit fijne product.

Lush grease lightning
Dit product deed helaas niks voor mijn huid (puistjes).
Uiteindelijk is dit product over de datum gegaan en heb ik hem moeten weggooien.
Ik zou dit product niet opnieuw kopen.

Intuition scheermesjes
Hier valt eigenlijk niet veel meer over te zeggen.
Ik maak deze mesjes bijna elke maand wel op.

Hema nachtcrème 
Dit vind ik een fijne nachtcrème , hij werkt erg fijn voor mijn huid.
Dus deze zou ik opnieuw kopen.
 
 
MUA mattify fixing spray
Deze deed voor mijn niet veel , ik merkte niet veel verschil aan mijn make-up.
Erg jammer maar daarom zal ik deze niet nog een keer kopen.

Essence all about matt fixing powder
Ik kan echt niet meer zonder dit product!
Ik gebruik hem dagelijks en hij is zo fijn in gebruik.
Echt een budget topper!
Dus deze koop ik ook weer opnieuw.

MAC pro longwear concealer
Een fijne concealer , niks op aan te merken.
Maar ik heb besloten geen MAC meer te gebruiken dus daarom koop ik dit product niet opniew.

MAC prep and prime
Net zoals de concealer een fijn product , werkte goed.
Maar ik koop geen MAC producten meer dus deze ga ik niet opnieuw kopen.

Zo dit waren mijn opgemaakte artikelen van de afgelopen maand.
Met een aantal all time favorieten en een aantal producten die ik niet nogmaals ga kopen.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

3 opmerkingen:

  1. wat heb je weer veel opgemaakt, ik blijf mij erover verbazen. voor mijn gevoel maak ik maar heel soms iets op haha. ik ben wel benieuwd naar die geur van treaclemoon...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! Het valt me op dat je vrij snel door het poeder van Essence gaat, want ik heb het al verschillende keren voorbij zien komen :-) ik doe daar echt heel lang mee, alleen het deksel gaat snel kapot X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx