dinsdag 24 januari 2017

Beauty: Meraki Loose highlighter


Op Facebook ben ik lid van meerder beauty gerelateerde groepen.
In 1 van de groepen kwam een bericht voorbij van Kim Ter Stege.
Zij is haar eigen make-up lijn begonnen , te beginnen met losse highlighters in prachtige kleuren.
Ik werd meteen verliefd op de prachtige kleuren en bestelde de kleur Zelus.
Ook kreeg ik er heel lief een sample bij van Khionne.
Benieuwd naar deze prachtige highlighters?
Klik dan snel op lees verder!



We beginnen met de verpakking , een basic potje met het logo in gouden letters.
Ik vind het wel wat hebben.
Je krijgt 4 gram aan losse highlighter , in het begin dacht wat weinig maar je hebt erg weinig product per keer nodig dus hij is zuinig in gebruik.
Ik koos de kleur Zelus.
De kleur word omschreven als volgt:
Zelus is a highly glowing white with rose golden reflects loose highlighter powder. Suitable for the fairest skin tones out there.



Zoals je kan zien is het een losse highlighter.
Je krijgt al snel een prachtige glow dus je hebt heel weinig nodig.
Ik heb zelf geen ervaring met losse highlighters dus ik ben heel benieuwd.



Ook kreeg ik heel lief een sample erbij van de prachtige highlighter Khionne.
Khionne word als volgt omschreven:
Khione is a highly glowing snow white loose highlighter powder. Suitable for the fairest skin tones out there.


Bovenste swatch: Zelus
Onderste swatch: Khionne

Wat een prachtige glow , ik ben nu al verliefd!
Echt een geweldige pigmentatie en een prachtige glans.
Zelus is prachtige gouden/roze highlighter en Khionne een prachtige witte highlighter.


Ik begin met de highlighter die ik als sample kreeg in de kleur Khionne.
Een prachtige witte highlighter , met een een prachtige glow.
Deze highlighter is echt prachtig dat ik wel als een full size wil als de sample op is.


Wauw ik ben nu al verliefd op Zelus , hij geeft echt een prachtige glow.
Met het aanbrengen merkte ik meteen dat je echt heel weinig product per keer nodig hebt.
Je krijgt zonder moeite een prachtige glow op je gezicht.
Dus hij is heel zuinig in gebruik , hij is goed op te bouwen.
Een full size highlighter kost 17,99 per stuk.

Ik ben verliefd op de Meraki highlighters , wat een glow en wat een pigmentatie!
Ik ben heel benieuwd naar de andere highlighters van het merk.
De Meraki highlighters zijn online te koop via www.merakicosmetics.nl
Je kan betalen via paypal en ideaal.
De levering is erg snel!

7 opmerkingen:

  1. Oooh hij is gaaf zeg, ik had het niet zo gevolgd, maar heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag het al voorbij komen op instagram en was super benieuwd naar het merk. fijn dat je er een review over hebt geschreven! ik ga er vanmiddag even voor zitten en ga er ook 1 aanschaffen, misschien khionne wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Khione besteld hoor! ben super benieuwd!

      Verwijderen
    2. Die is echt mooi !
      Je gaat hem echt fijn vinden!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx