donderdag 12 januari 2017

Beauty: Essie Gel Couture


Laatst kocht ik 2 nieuwe kleurtjes van de Essie Gel Couture lijn.
Ik had al een kleurtje van de Gel Couture lijn genaamd take me to the thread.
Ik merk dat de gel lakjes van Essie gewoon het beste blijft zitten en ook mooi blijft.
Dus ik besloot 2 mooie neutrale kleurtjes te bestellen die overal bij passen.
Benieuwd naar deze kleurtjes?
Klik dan snel op lees verder!



Ik vind de verpakking van de Essie gel lakjes erg leuk.
Het design met de twist vind ik erg leuk.

Ik koos de nagellakjes in de kleuren Style in excess en Touch Up.
Een mooi lichtpaars en lichtroze kleurtje.
Ik ben heel benieuwd naar de kleurtjes.



Essie - Touch Up
Wauw wat een prachtige kleur is dit!
Een mooi lichtroze kleurtje , die bij veel soorten outfits zal passen.
De dekking is ook goed met 2 laagjes heb je een perfecte dekking.
Qua houdbaarheid ben ik ook erg tevreden over de lakjes uit de gel couture lijn.
Ze blijven gemiddeld 1 week mooi op mijn nagels , dit vind ik zelf erg fijn.



Essie - Style in excess
Dit kleurtje vind ik het mooiste van de twee als ik eerlijk ben.
Ik hou echt van dit soort kleurtjes , zowel in de winter als in de zomer.
Ook dit lakje heeft een goede dekking , met 2 laagjes krijg je een goede pigmentatie.
Ook dit kleurtje heeft een goede houdbaarheid.
Dit kleurtje ga ik met veel liefde dragen komende tijd.


Beide kleuren zijn echt prachtig en goed van kwaliteit.
Echt een aanvulling op mijn collectie.
Ik wil nog wat andere mooie kleuren van de Essie gel couture aan mijn collectie.
De essie gel couture lakjes zijn te koop bij de Etos en online via bol.com.
Ze kosten 11,95 euro per stuk.

4 opmerkingen:

  1. wauw wat een prachtige kleurtjes zeg, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren! Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik de normale Essie lakjes er wel sneller bij pak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kleurtjes he? Ik vind ze ook erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx