donderdag 1 december 2016

Lifestyle: Opgemaakt November


De maand november is inmiddels voorbij dus tijd voor mijn opgemaakte artikelen te delen.
Het waren te veel producten afgelopen maand dus laten we snel beginnen!
Klik dus snel op lees verder!



Lush - Ocean Salt
Dit is mijn favorieten scrub voor mijn huid.
Ik zou niet eens weten hoeveel ik hiervan al heb opgemaakt.
Deze zou ik zonder twijfel opnieuw kopen.

Lush - Oatiflix
Dit masker vond ik echt heel fijn.
Mijn huid voelde echt fijn aan door dit masker , en hij ruikt echt super lekker.

Lush - Rosy Cheeks
Dit masker was redelijk , hij was fijn in gebruik.
Maar hij deed niet veel voor mijn huid wat ik erg jammer vond.
Deze zou ik dan niet opnieuw kopen.

Lush - Santa's lipscrub
Ik ben dol op de lipscrubs van Lush en deze was erg fijn.
Ik heb momenteel een andere lipscrub van Lush in gebruik.

Lush - Tea Tree Water
Ook dit was een fijn product in gebruik maar ik merk dat mijn huid deze niet zo fijn vind momenteel.
Dus ik gebruik ik momenteel eua roma water van Lush.


Anastascia brow pencil
Dit product heb ik met veel liefde gebruikt , ik had de kleur taupe die paste perfect bij mijn wenkbrauwen.
Momenteel heb ik wenkbrauw pencils van Colourpop en NYX en die werken even fijn en zijn een stuk betaalbaarder.
Dus ik zou deze niet zo snel meer kopen , hij is wel fijn maar de prijs vind ik te veel.

Etos browgel
Deze wenkbrauw gel is fijn in gebruik maar ik zou hem niet snel opnieuw kopen.
Op een of andere manier vond ik hem niet "sterk" genoeg.
Momenteel heb ik er een van Essence in gebruik en die vind ik prettiger.

Maybelline concealer
Een fijne concealer maar niet de beste in mijn in mijn ogen.
Ik heb momenteel de collection concealer in gebruik en die vind ik fijner.

MAC foundation
Een fijne foundation , hij heeft een medium dekking.
Maar ik ben af gestapt van MAC dus deze zou ik niet opnieuw kopen.


Rexona Active Shield deodorant
Op zich een fijne deodorant , hij rook lekker en deed goed ze werk.
Niet bijzonder maar ik zou hem wel opnieuw kopen.

Keune silver reflex conditioner
Mijn ultieme conditioner om mijn haar goede verzorging te geven en mijn haar mooi asblond te houden.
Dit product koop ik zo weer opnieuw.

The Body Shop Smoky Poppy douchegel
Dit is echt een fijne warme geur voor deze tijd van het jaar.
Deze heb ik met veel liefde gebruikt , volgens mij is hij niet meer te koop.
Maar anders zou ik hem zo opnieuw kopen.

Keune keratine conditioner 
Ook dit product gebruik ik met veel liefde voor mijn haar.
Ik ga voorlopig over op alleen de silver reflex conditioner maar deze zou ik zo opnieuw kopen.

Nivea deodorant
Deze deo vond ik zelf wat minder fijn.
Hij sloeg heel erg aan op mijn keel , ik heb nog 1 deo staan van nivea deze maak ik nog op.
Maar ik zal ze niet snel opnieuw kopen.


Intuition scheermesje
Mijn go to scheermesjes deze blijf ik altijd gebruiken.
Dus deze koop ik weer opnieuw.

Hema dagcreme
Dit is zeker een fijne dagcrème , hij werkt fijn voor mijn huid dus deze zou ik zo opnieuw kopen.

Parfum samples
Marc Jabobs Decandance heb ik inmiddels een full size variant van gekocht , dit is echt een lekker parfum.
Marc Jabobs Daisy Dream is een lekker parfum die ik zo in full size zou kopen.
La vie est belle is ook echt een fijn parfum , wederom zou ik ook deze in het groot willen.

Zo dit waren mijn opgemaakte artikelen van de afgelopen maand.
Deze maand waren het aardig wat artikelen met fijne maar ook minder fijne producten.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat <3

3 opmerkingen:

  1. Je hebt aardig wat producten opgemaakt van afgelopen maand! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat veel weer zeg! ik heb die lipscrub van lush ook, maar hij is over datum:( gauw maar weer een nieuwe kopen en die van mij weggooien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je lekker veel opgemaakt zeg, vooral van LUSH!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx