donderdag 29 december 2016

Beauty: Opgemaakt December


De laatste editie van mijn opgemaakte artikelen alweer.
En dit keer heb ik wederom veel producten opgemaakt.
Dus ben je benieuwd naar de producten en of ik ze opnieuw zou kopen?
Klik dan snel op lees verder!


Garnier Micellair Reiningswater
Dit vind ik een fijne versie van Garnier , momenteel gebruik ik de versie met olie.
Beide versies vind ik erg fijn dus ik zou deze opnieuw kopen.

Keune Silver Reflex Shampoo
Dit is mijn musthave shampoo op mijn haarkleur mooi te houden.
Ik kan inmiddels niet meer zonder.
Dus deze koop ik sowieso opnieuw.

Keune Keratine Treatment
Dit is echt een heel fijn haarmasker , hij verzorgt mijn haar echt heel fijn.
Ik gebruik deze 1x in de week en merk echt verschil aan mijn haar.
Dus ook deze zou ik opnieuw kopen.


Etos Ontharingsstrips 
Voorheen had ik die van de kruidvat maar ik vind deze van de Etos een stuk fijner.
Deze zou ik opnieuw kopen.

Odorex Deodorant
Dit is echt mijn go to merk voor deodorants , deze prikken niet en doen echt goed hun werk.
En deze zijn de enige die ook in de zomer goed werken.


The Body Shop Acaï masker sample
Een fijn masker , ik ben benieuwd naar het full size product om hem wat beter te kunnen testen.
Dus ik zou deze wel willen kopen.

Essence Lash Princess mascara
Dit is echt een van mijn favorieten mascara's , hij werkt voor mijn wimpers heel fijn.
Dus deze zou ik opnieuw kopen.

NYX Blotting Powder
Een fijne poeder , hij matteert mooi mijn make-up.
Op zich zou ik wel opnieuw kopen maar de poeder van Essence werkt voor mij ook fijn en die is goedkoper.

Colourpop brow pencil taupe
Een fijn product , ik kocht deze als vervanging van mijn Anastacia brow pencil.
Deze van Colourpop is een stuk goedkoper en werkt net zo fijn.
Deze zou ik dus opnieuw kopen.


Lush Snow Fairy Showergel
Dit is echt de fijnste douchegel voor mij , de heerlijke zoete geur is echt geweldig.
Standaard rond deze tijd koop ik een nieuwe hiervan.
Deze blijf ik dus elke jaar opnieuw kopen!

Lush Charity Pot Body Lotion
Echt een fijne body lotion met een heerlijke geur.
Hij smeerde fijn uit en trekt snel in , zeker 2 pluspunten!
Dus ik zou deze zo opnieuw kopen.

Lush 9 to 5 Reinings Lotion
Dit product gebruik ik altijd 's ochtends om mijn huid te reinigen.
Hij reinigt mijn huid op een milde wijze en voelt fijn aan.
Dit is dus ook een product die ik opnieuw zou kopen.

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van de maand december.
Stuk voor stuk fijne producten die ik met veel plezier heb gebruikt.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat <3

 Q: Hebben jullie ervaring met 1 van deze producten?

6 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Mijn favorieten uit je artikel? Het Garnier micellair water, de Essence mascara en natuurlijk de Snow Fairy van Lush X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die brow pencils van Colourpop zijn echt fijn! Vind wel dat ze snel p gaan. Lush is natuurlijk ook zo lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke producten heb je opgemaakt! Odorex heeft inderdaad fijne deodorant. Naar Colourpop ben ik erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten! Odorex vind ik ook een fantastisch merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje, echt veel! veel van lush ook! ik ga morgen kijken of er nog lush sale is in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe producten heb je weer opgemaakt! Heb nog geen ervaring ermee :p

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx