vrijdag 16 december 2016

Beauty: Jeffree Star - Dominatrix


Vandaag een review van een prachtig herfst kleurtje.
Een mooie chocolade bruine kleur.
Wederom een liquid lipstick van Jeffree Star , het is wel duidelijk dat dit mijn favoriete merk is?
Benieuwd naar dit kleurtje?
Klik dan snel op lees verder!



Dit keer review ik het kleurtje Dominatrix een prachtige chocolade bruine kleur , perfect voor de herfst.
Jeffree Star omschrijft Dominatrix als volgt:
This gorgeous chocolate brown lipstick is extremely delicious. Be careful ;)

Wie mijn blog al langer volgt weet inmiddels dat ik dol ben op de verpakkingen van de liquid lipsticks.
Mooie roze met zijn logo erin , je kan ook duidelijk de kleur zien.
Scheelt weer zoeken haha



De applicator is erg fijn in gebruik , hij volgt de vorm van je lippen makkelijk en precies.
Je kan zonder moeite je lippen van een kleurtje voorzien.
Door de applicator kan je de kleur ook netjes aanbrengen.


Dominatrix is echt een prachtige chocolade bruine kleur.
Hij heeft meteen een goede dekking , dit vind ik echt het fijne aan de Jeffree Star liquid lipsticks.


Wat een prachtige kleur is dit , echt een mooie herfst/winter kleur.
Hij heeft echt een goede pigmentatie en brengt fijn aan.
Ik heb een paar bruine kleuren lipsticks maar nog geen mooie donkere versie.
Dit kleurtje is een mooie toevoeging aan mijn stash en ik ga hem met veel liefde dragen.
Jeffree Star liquid lipsticks hebben een goede houdbaarheid , deze kan bijna een hele dag mooi op je lippen zitten.
Verder voelt hij totaal niet droog aan , hij voelt gewoon comfortabel aan.
Jeffree Star liquid lipsticks kosten 18 dollar.
En zijn online te koop via zijn eigen website.
Via zijn eigen website heb je wel te maken met invoerkosten.
Ook zijn ze te koop via beautybay en beautylish daar heb je geen last van invoerkosten.
Ik kan echt niet meer zonder de liquid lipsticks van Jeffree Star.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Dragen jullie vaste of liquid lipsticks?

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn pakketje met twee kleuren uit de kerstcollectie. Duurt lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie! En het staat je ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!! Ik vind hem gedurfd, maar ik zou hem zelf ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur zeg! Ik heb zelf nog steeds geen liquid lipsticks van dit merk geprobeerd, shame on me!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx