maandag 28 november 2016

Weekly Diary #46 Lunchen , Veel aankopen , Weekje vrij


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe weekly diary.
Afgelopen week was ik fijn een week vrij , hier heb ik heerlijk van genoten.
Deze week loopt van zondag 20 november tot en met zaterdag 26 november.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!





Mijn 10e Jeffree Star liquid kwam binnen en wederom ben ik er erg blij mee !


Op zondag middag nam ik een lekkere smoothie als lunch.
Hij smaakte erg goed!


Ik zag voorbij komen dat iemand carpaccio op een wrap at en ik was hier wel nieuwschierig naar dus besloot het te maken.
Het smaakte erg goed , zeker voor herhaling vatbaar.






Op maandag had ik gezellig met twee vriendinnen af gesproken.
We hadden een heerlijke lunch en hebben fijn bijgepraat! 



Op dinsdag ging met een andere vriendin gezellig lunchen.
We gingen zitten bij Bagels en Beans , we hebben heerlijk gegeten en gekletst!


Op dinsdag maakte ik zoals vele op instagram te zien een foto van de prachtige lucht buiten.


Op woensdag had colourpop voor 24 uur gratis internationale verzendkosten.
Hier moest ik even gebruik van maken.
Heb het redelijk bescheiden gehouden met 2 bestellingen.


Make-up producten die ik woensdag gebruikten.


Op vrijdag stonden eindelijk de nieuwe afleveringen van Gilmore Girls online.
Helaas liep mijn dag totaal anders waardoor ik maar 2 van de 4 afleveringen heb gezien.
Dus deze week maar even verder afkijken.


Gekke selfie tijd


Zaterdag ging ik samen met met mijn vriend de stad in.
We keken wat winkels en genoten van een lekkere lunch.


Dit was mijn buit van die dag.
Nog lekker kunnen shoppen met black friday kortingen.


's avonds ging ik samen met mijn vriend , een goeie vriendin en haar vriend wat drinken in de stad.
Daarna gingen we naar de bioscoop toe , dit keer de film The Accountant.
Het was een leuke en gezellig avond!

Zo dit was weer een leuk weekje.
Leuke dingen gedaan met vrienden en genoten van mijn weekje vrij.
Aankomende week ga ik weer lekker aan het werk!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Hoe was jullie week?

3 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat je heerlijk hebt genoten van je weekje vrij! Wat een lekker eten allemaal zeg. En mooie zonsondergang! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke week! Wat tof dat je wat dingen hebt kunnen kopen bij de Black friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx