vrijdag 7 oktober 2016

Beauty: Urban Decay - Bittersweet


Na mijn eerste lipstick van Urban Decay in de kleur After Dark was ik benieuwd naar andere kleuren van dit mooie merk.
Dus toen ik Londen was kocht ik 2 nieuwe kleurtjes om toe te voegen aan mijn collectie.
Dit keer een paars kleurtje wat helemaal bij mij past.
Benieuwd wat ik van dit kleurtje vind?
Klik dan snel op lees verder!



De verpakking van Urban Decay vind ik erg mooi , erg mooi ook de merk naam erin.
Ik heb dit keer voor het kleurtje Bittersweet gekozen.
Bittersweet is een mooie paarse lipstick , een van mijn favoriete kleuren lipstick.
Bittersweet heeft een comfort matte finish , wat betekent dat hij mat is op je lippen maar wel fijn aanvoelt.


 
Een mooi detail vind ik het logo van UD in de lipstick.
Toen ik dit kleurtje swatchen in de winkel was ik meteen verliefd.
Echt een prachtige paarse kleur , hier ben ik dol op.


Echt een top pigmentatie , deze swatch ging zonder moeite.
Je kan zien dat het een matte lipstick is maar niet dat hij echt heel droog is.
 
 
Ik ben nu al dol op dit kleurtje , een mooi paars kleurtje wat voor elke seizoen wel kan vind ik.
Hij brengt er prettig aan en heeft een goede pigmentatie.
Hij is mat maar voelt wel comfortabel aan op mijn lippen.
 
Een drankje overleefd hij en een lichte maaltijd ook.
Hij blijft ongeveer 4 uurtjes wel mooi op je lippen.
Na een grote maaltijd moest ik hem wel even bijwerken.
 
Urban Decay lipsticks zijn te koop bij Ici paris XL.
Een Urban Decay lipstick kost 19,50 euro.
 

5 opmerkingen:

  1. Jij blijft ook lipsticks kopen he :P alleen maar mooi! Net als deze lipstick, staat ook weer goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk fel kleurtje! super mooi! fijn dat die ook zo lang blijft zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof kleurtje <3 En ze zijn ook zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die kleur zou ik niet durven te dragen, maar staat jou gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een super mooie lippenstift is dit en het staat je goed!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx