woensdag 26 oktober 2016

Beauty: Opgemaakt Oktober


De maand is weer bijna voorbij dus tijd voor mijn opgemaakte producten.
Deze maand was redelijk rustig voor mij doen haha
Benieuwd naar mijn opgemaakte producten?
Klik dan snel op lees verder!



Keune keratine shampoo en conditioner
Naast mijn favoriete silver shampoo van Keune kan ik ook niet zonder de keratine shampoo van Keune.
Deze shampoo en conditioner voeden mijn haar erg goed.
Van beide heb ik inmiddels een nieuwe in gebruik.


Lush Ocean Salt en Eau Roma Water

Ik heb ook 2 producten van Lush opgemaakt.
Zowel Eau Roma Water en Ocean Salt zijn grote favorieten en gebruik ik met veel liefde.
Beide producten zou ik zo weer opnieuw kopen.


Etos baby shampoo
Ik gebruik altijd baby shampoo voor het wassen van mijn kwasten.
Qua merk heb ik geen voorkeur ze werken allemaal even goed.
Dus deze zou ik weer opnieuw kopen.

Etos fixing spray
Op zich een fijn product maar sinds ik andere merken heb geprobeerd valt deze tegen.
Dus deze zal ik niet opnieuw kopen.

Dove deodorant
Een fijne deodorant met een lekkere geur.
Hij doet goed ze werk , verder niet heel bijzonder.
Maar ik zou deze wel opnieuw kopen.


Essence all about matt powder
Echt een fijne fixing poeder , ik heb al zoveel van deze opgemaakt.
Hij blijft gewoon fijn , dus deze blijf ik opnieuw kopen!

Blistex daily lip conditioner
Ik maakte zelfs 2 lippenbalsems op , 1 zat in mijn sporttas en de andere in mijn gewone tas.
Dit is de enige die echt mijn lippen verzorgd , ik kan echt niet meer zonder.
Deze blijf ik ook opnieuw kopen.

Catrice camouflage cream
Deze is niet op maar ik doe hem weg.
Ik heb hem al erg lang in mijn stash maar gebruik hem nooit.
Dus daarom besloot ik hem weg te gooien.

Intuition scheermesje
Wederom een product wat ik vaker op maak.
Dit is mijn go to scheermesje.

Kruidvat rose parfum
Voor mijn werk gebruik ik altijd deze parfum van de kruidvat.
Ze hebben fijne geuren en zijn lekker budget.
Voor op mijn werk vind ik het zonde om een duurder parfum te gebruiken dus is dit een fijne oplossing.

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van de maand oktober.
Dit keer voor mij doen wat minder producten maar veel favorieten.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om altijd weer je opgemaakte producten te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! Het Essence poeder vind ik ook heel fijn, ik gebruik het altijd in mijn make-up routine. Bij mij duurt het wel heel lang vooraleer deze op is X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx