woensdag 19 oktober 2016

Beauty: Lush - Rosy Cheeks


Laatst leverde ik weer 5 lege verpakking in bij Lush en nam een gratis masker mee.
Dit keer koos ik voor het masker Rosy Cheeks.
Ik ben echt dol op de maskers van Lush.
Benieuwd naar dit masker van Lush?
Klik dan snel op lees verder!


Dit zegt lush over Rosy Cheeks:

Gelukszoekers, opgelet! Dit is pure perfectie in de vorm van een prachtig vers gezichtsmasker. Eenvoudige, maar zeer effectieve ingrediënten zoals kaoline, kalamijn en Turkse rozenolie kalmeren en brengen de huid mooi in balans. Zit je niet lekker in je vel en wil je je zorgen het liefst verbloemen? Kalamijn en kaoline reinigen zacht maar grondig en luxe rozenolie helpt roodheid te verminderen.



Rosy cheeks breng je aan op een schone droge huid.
Daarna laat je het masker 10 tot 15 minuten ze werk doen.
In die tijd kan je heerlijk relaxen.


Rosy cheeks voelt prettig aan op mijn huid en heet een aangename geur.
Tijdens de 10/15 minuten droog het masker lichtjes op je huid.
Het feit dat masker roze is vind ik al geweldig haha

Na de 10/15 minuten spoel ik het masker af , dit gaat erg makkelijk.
Na Love Lettuce en Cupcake had ik verwachtingen van de lush maskers.
Alleen bij Rosy Cheeks merkte ik niet heel veel aan mijn huid.
Ja mijn huid was rustiger en verzorgd , maar ik merkte niet veel extras.
Ik heb heerlijk ontspannen tijdens het masker alleen het effect was wat minder.
Gelukkig heb ik dit masker gratis gehad.

Rosy Cheeks is te koop bij Lush voor 11,50 euro.
Maar bij inlevering van 5 lege verpakkingen krijg je een gratis maskers.

4 opmerkingen:

  1. Jammer dat je er weinig van merkte, maar het roze masker maakt vast veel goed :-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het niet wat met je huid doet... maar hij ziet er wel leuk uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het niet echt wat deed... je foto's zijn wel heel leuk met die paarse roosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel een beetje jammer dat dit masker niet werkte voor jou, maar zoals je zelf al zegt is het maar goed dat je hem gratis hebt gekregen.
    Ik ben wel benieuwd of ik hem fijn zal vinden, ik zal in ieder geval dit weekend eens even gaan ruiken naar de geur (in de Lush winkel in Amsterdam).

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx