donderdag 1 september 2016

Lifestyle: Wat willen wij zien op vakantie


Eindelijk is het zover onze vakantie begint.
Maanden hebben we ernaar uit gekeken , heerlijk een weekje weg.
We gaan heerlijk een weekje naar Londen toe.
Ik ben in 2011 al een keer naar Londen geweest en sinds dien zit Londen in mijn hart.
Mijn vriend is er nog nooit geweest dus rede genoeg om heen te gaan.
Vandaag deel ik wat willen doen in Londen.
Benieuwd? Klik dan snel op lees verder!



Uiteraard gaan we de toeristische plekken bekijken , als je in Londen ben zijn dit dingen wat je moet zien vind ik.
Zoals de Big Ben , Londen Eye en de Tower Bridge.
De vorige keer dat ik in Londen was ben ik niet in de Londen Eye geweest dit keer wil ik dit echt doen.
Verder wil ik graag naar de Camden Food Market.
Door de vlogs van Beautygloss wist ik het zeker hier wil ik een keer heen.


Ik als diehard Harry Potter fan moet gewoon naar de Warner Bros Studio tour van Harry Potter.
De tickets zijn wel wat prijziger dus ik twijfelde eerst maar ik weet zeker dat ik spijt ga krijgen.
We gaan sowieso 1 dag hierheen , dit word veel foto's maken haha.


Uiteraard wil ik ook een dagje shoppen in Oxford Street.
Ik wil onder andere shoppen bij Lush , MAC , Primark , Boots , Topshop , The Body Shop , Stradivarius , River Island , Pull & Bear en nog genoeg andere winkels.
Ik ga zo min mogelijk meenemen , scheelt weer ruimte voor het shoppen haha


Verder wil een dagje in Hyde Park door brengen , als het mooi weer is kunnen we picknicken of iets dergelijks.
Verder is mijn vriend fan van Arsenal dus we gaan sowieso een bezoekje brengen aan het Stadion.
Verder wil ik als herinnering een tattoo laten zetten in Londen als aandenken.

Dit zijn dingen die wij graag willen doen voor de rest zien we wel hoe het loopt.
We gaan heerlijk genieten van Londen.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat <3

Q: Ben jij wel eens in Londen geweest?

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat super tof dat je een week naar Londen gaat! Leuke plannen! Ik zal deze tips onthouden! Ben benieuwd wat je van de harry potter studio's vind! Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jullie hebben leuke plannen in het vooruitzicht. Ik wens jullie alvast veel plezier in Londen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh het begint nu helemaal te kriebelen om weer te gaan :) Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx