donderdag 29 september 2016

Beauty: Opgemaakt September


De maand september is bijna voorbij dus tijd om mijn mandje met opgemaakte artikelen te legen en aan jullie laten zien wat ik allemaal heb opgemaakt.
Benieuwd of ik de producten opnieuw koop of juist niet?
Klik dan snel op lees verder!


Keune silver reflex shampoo & conditioner
Zonder twijfel zijn dit de beste producten om mijn haarkleur mooi assig te houden.
Dit zijn al de zoveelste die ik op maak en dit blijft ook nog zo.
Inmiddels heb ik al een nieuwe in gebruik.

Keune keratine haarmasker
Dit masker doet echt veel goed voor mijn haar.
Ik gebruik hem 1x in de week en mijn haar voelt daarna altijd heerlijk zacht aan.
Inmiddels heb ik ook van dit masker een nieuwe in gebruik.


Balea douchegel
Ik ben dol op de Balea douchegels.
Ze zijn fijn in gebruik , heerlijk budget en ruiken altijd erg lekker!
Deze zou ik dus zeker opnieuw kopen.

Dove deodorant
Op zich een fijne deodorant , een fijne basic geur.
Deze zou ik wel opnieuw kopen maar ik heb liever odorex

Balea handcrème 
Dit was een erg fijne handcrème.
Hij trekt snel in en ruikt echt super lekker.
Deze zou ik zo opnieuw kopen.

Albert Heijn nagellak remover
Op het gebied van nagellak remover ben ik niet zo moeilijk.
Deze deed goed zijn werk.

Balea bodylotion
 Deze was echt heel fijn , de geur was echt goddelijk lekker.
Ik baal dan ook echt dat hij op is , hij smeerde ook fijn uit en trok redelijk snel in.


Wilkonson Intuition scheermesje
Hier heb ik niet veel over te zeggen , deze maak ik elke maand op.
En ik blijf ze ook gebruiken.

Essence Lash Princess mascara
Dit is echt een van mijn favoriete mascara van dit moment.
Hij geeft mijn wimper volume en lengte en dat voor een budget prijsje.
Ik heb inmiddels al een nieuw in gebruik.

Essence all about matt powder
Wederom een budget topper.
Dit is echt al de zoveelste die ik opgemaakt heb hiervan maar hij blijft echt fijn.
Dus deze blijf ik sowieso gebruiken.

MAC pro longwear concealer
Een fijne concealer die goed zijn werk doet maar hij is best prijzig.
Sowieso probeer ik laatste tijd minder MAC te kopen.
Inmiddels heb ik budget proef vervangers gevonden.


Lush volcano voetmasker
Dit was echt een fijn product , hij was echt fijn voor mijn voeten.
Dit product vond ik het lekkerst na een lange werken om mijn voetjes even wat extra verzorging te geven.
Dit product zou ik zeker opnieuw kopen.

Primark nose pore strips
Op zich wel een redelijk product alleen ik merkte niet veel effect.
Dus ik zou deze niet opnieuw kopen.

Lush ocean salt gezichtsscrub 
Ik kan echt niet meer zonder dit product , hij doet echt wonderen voor mijn huid.
Dit is denk ik al het 4e of 5e potje en ik blijf hem ook gebruiken.

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van de maand september.
Met dit keer producten die fijn zijn maar ook producten die ik niet nog een keer zo kopen.
Dit keer had ik wel veel producten opgemaakt.

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel opgemaakt. Nu ik die Balea producten zie wil ik snel weer eens naar de DM.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat veel!! dat haarmasker is inderdaad erg fijn! knap dat je een concealer zo leeg hebt gekregen! dat is een pomp systeem of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! Het poeder en de mascara van Essence gebruik ik ook heel graag X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is heel wat hihi, dat lukt mij nou nooit... Gelukkig ook veel dierproefvrij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel producten heb je weer opgemaakt! Altijd leuk om te zien op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx