donderdag 25 augustus 2016

Lifestyle: Favorieten Augustus


Het is weer tijd voor mijn favorieten producten van de maand Augustus.
Ik heb weer wat items verzamelt die ik met veel liefde heb gebruikt.
Benieuwd naar mijn favorieten?
Klik dan snel op lees verder!


Ariana Grande - Ari parfum
Dit parfum kocht ik van mijn verjaardag cadeaus.
Echt een heerlijk parfum , het parfum heeft een heerlijke zoete geur hier ben ik dol op.
Dus zeker een favoriet.


NYX Stone fox liquid lipstick
Ook deze bestelde ik van mijn verjaardag en wat een fijn product.
Een goede pigmentatie en een prachtige kleur.
Dit was toch wel het begin van mijn liquid lipstick verslaving haha


Etos klovencreme
Geen beauty product maar wel mijn redder in nood.
Dit product heeft mijn voeten gered afgelopen maand dus zeker een favoriet.


Lush No Drought droogshampoo
Echt een fijne droogshampoo , moest wel even wennen dat het in poeder vorm is.
Maar het is echt een top product.
Hij rook ook erg lekker fris , een citrus geur.


Lush Santa's lipscrub
Deze heb ik afgelopen maand herontdekt.
Sinds ik veel liquid lipsticks draag merk ik dat mijn lippen wat droger worden.
Dus dit product was een lifesaver voor mijn lippen.

Zo dit waren mijn favorieten van de afgelopen maand.
Stuk voor stuk prachtige producten die ik met veel liefde heb gebruikt. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk om je favorieten te zien! Ik ben erg benieuwd naar het parfum van Ariana Grande. De flacon ziet er alvast heel mooi uit X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe producten weer! Ben nieuwsgierig geworden naar dat parfum van Arianna grande! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx