woensdag 20 juli 2016

Persoonlijk: Mijn liefde voor lipstick.


Tegenwoordig kan ik mijzelf niet meer zonder lipstick voorstellen.
Ik draag bijna elke dag lipstick en het hoort inmiddels bij mij.
Maar dat is niet altijd zo geweest , er was een tijd dat ik nooit lipstick droeg.
Vandaag vertel ik hoe mijn liefde voor lipstick is begonnen en hoe ik inmiddels niet meer zonder kan.
Klik dus snel op lees verder!


Mijn liefde voor lipstick begon pas echt toen ik mijn eerste MAC lipstick kocht.
Dit was Viva Glam Miley Cyrus 1.
Die heb ik toen lange tijd als enige gedragen , een maand later bestelde ik mijn tweede en derde MAC lipstick.
Er was toen een fout bij bij Douglas waardoor je wel korting kreeg op MAC lipsticks.
Ik kocht toen MAC Media en Please me.

Op dat moment was ik er mij nog niet bewust van welke kleuren mij wel staan en welke niet.
Momenteel heb ik zowel Please me en Media verkocht , beide kleuren waren achter gezien niet mijn kleur.
Daarna kocht ik nog Mind Control van de Brooke Candy collectie maar bij de rode lipstick voel ik mij niet prettig.
Sinds dien ben ik mij meer bewust welke kleuren mij staan en welke niet.
Koele tot neutrale kleuren passen het beste bij mijn huid , dus in die categorie koop ik lipsticks.

Van links naar rechts:
Viva Glam Ariana Grande , Stone , Witching Hour , Hasley en Plum Princes.

Inmiddels durf ik ook meer risco's te nemen met lipstick kleuren.
Kleuren zoals Stone , Hasley en Witching hour zou ik een jaar geleden niet dragen.
Door deze lipsticks is mijn liefde voor aparte kleuren flink gegroeid.

Van links naar rechts:
Hasley , Stone , Witching Hour ,Plum Princes.

De lipsticks die je hierboven ziet zijn mijn favorieten op dit moment.
Toen Halsey online te koop was twijfelde ik te lang of hij mij zou staan.
Uiteindelijk heb ik hem via een omweg toch weten te bemachtigen.
Het is een aparte kleur , ik merk dat mensen je aankijken als je die draagt.
Dit vind ik eigenlijk wel leuk , een opvallende lipstick en de reacties die je erop krijgt.

Sinds mijn eerste MAC lipstick kan ik niet meer zonder.
Elke dag heb ik een ander kleurtje op mijn lippen.
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik een lipstick junkie ben.

Lipstick is mijn eyecatcher is mijn make-up look.
Zonder lipstick voel ik mijn kaal.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Wat is jullie favoriete kleur lipstick?

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn echt gave lipsticks! Ik ga het liefst voor een nude-achtig kleurtje tegenwoordig. In andere seizoenen vind ik donkere kleuren ook wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk om te lezen over je lippensticks... :) En echt petje af dat je deze kleuren draagt! Het staat je ook goed! Enne mijn favoriete kleur is toch Speed Dial van de Mac <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik draag vaak roze/koraal tinten. Draag nu ook vaker lipstick dan vroeger. Nu mis ik het als ik niks op heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel stoer van je dat je die aparte kleuren draagt, ik zou het zelf niet durven hihi. Leuk ook dat dit dan ook je favoriete kleuren zijn geworden! Ikzelf hou het meest van een natuurlijke matte liplook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx