donderdag 2 juni 2016

Tag: MAC Addict Tag


Het is weer tijd voor een nieuwe tag , vandaag vul ik de MAC addict tag in voor jullie.
Ik zag de tag voorbij komen op de blog van www.livelifegorgeous.nl.
Ik ben echt dol op MAC , het is een fijn merk met prachtige producten.
Inmiddels heb ik al een aardige collectie opgebouwd en vandaag deel ik mijn antwoorden op de tag.
Benieuwd naar mijn antwoorden?
Klik dan snel op lees verder!


1. Hoe kwam je voor het eerst in aanraking met MAC?
Ik ken het merk MAC door andere bloggers.
Stuk voor stuk kwamen er positieve reviews online van de MAC producten.
Uiteindelijk was ik toch erg nieuwschierig en bestelde ik in april 2015 mijn eerste MAC producten.

2. Hoe oud was je toen je voor het eerst een MAC product kocht en welk product was dat?
 Ik was 24 toen ik mijn eerste MAC producten online bestelde.
Dit waren de blush Dainty en de lipstick Viva Glam Miley Cyrus 1.

3. Hoeveel MAC producten heb je in totaal?
Ik heb voornamelijk MAC lipsticks , op dit moment zijn dat er 24.
Verder heb ik een blush , highlighter en een Iridescent Pressed Powder 
Ook heb ik een foundation en concealer van MAC.
Dus totaal 29 producten van MAC , maar dit worden er zeker meer haha!


4. Grootste miskoop ooit?
 Dat is toch Only You van de Ellie Goulding limited collectie.
(De rechter op de foto)
 In samenwerking met Ellie Goulding kwam er begin dit jaar een collectie uit.
In deze collectie zaten twee prachtige lipstick beide met een cremescheen finish.
Nu vind ik die finish niet zo fijn maar vooral de kleur Only You
 Die kleur is te warm voor mijn huid en staat mij dus totaal niet.
De linker Without Your love is wat koeler van ondertoon dus die staat mij beter.

5. Favoriete MAC product?
Dat is zonder twijfel de lipsticks , en dan voornamelijk de matte lipsticks van MAC.
Alle MAC lipsticks hebben een goede pigmentatie , mooie veelzijdige kleuren en een goede kwaliteit.


6.  Wat is je favoriete MAC lipstick?
Wat een lastige vraag is dit , dit varieert bij soms van week tot week.
Maar als ik moet kiezen dan kies ik Stone , Whirl of Be Silly.
Maar dit kan zo weer veranderen haha.

7. Favoriete MAC MSF?
Dat is zonder twijfel Lighscapade  , echt een prachtige highlighter met een koele ondertoon.
Deze gebruik ik bijna dagelijks met veel liefde.


8.  Favoriete MAC oogschaduw?
Ik heb geen MAC oogschaduw in mijn collectie zitten.
En sowieso draag ik nooit oogschaduw.

9. Favoriete MAC foundation.
Ik heb 1 foundation van MAC en dat is Moisture foundation.
Deze foundation vind ik erg fijn in gebruik en geeft een mooie natuurlijke dekking.


10. Heb je al een MAC product helemaal opgemaakt en opnieuw gekocht?
Nee maar ik verwacht dat mijn foundation en concealer bijna op zijn.
En die koop ik dan zeker opnieuw.

11. Welk MAC product staat er nog op je verlanglijstje?
Dat is MAC Mehr en de fixing spray van MAC , die 2 staan hoog op mijn verlanglijstje van MAC.
Verder voornamelijk producten uit een LE collectie.

12. Duurste aankoop van MAC.
Dat is tot nu toe mijn foundation van MAC.
Je betaalt ervoor wat meer maar hij is het zeker waard en gebruik elke dag met veel plezier.

13. MAC producten met de leukste herinnering?
Dat is toch Evening Rendevouz uit de kerst collectie van 2015.
Toen deze collectie uitkwam heb ik zo lang getwijfeld over deze lipstick dat ik mis greep.
Maar toen ik begin dit jaar even op de MAC site keek stond hij er opeens weer tussen.
Dus ik twijfelde geen seconde en bestelde hem meteen.
Tot op de dag van vandaag ben ik super blij met dit pareltje.



14. Wat zou MAC nog kunnen verbeteren?
Betere communicatie wanneer de LE online komt.
Dan denk je dat het een bepaalde datum online komt veranderd het opeens waardoor je mis grijpt.
Dit vind ik zelf erg jammer , dus dit kan wel beter.

15. Favoriete MAC limited collectie?
Lastig , op dit moment de flamingo park collectie.
Maar er komen nog prachtige LE's aan namelijk:
Vibe Tribe , Trolls en Poesia.

16. Product dat wat extra in het zonnetje gezet mag worden.
Die heb ik eigenlijk niet , dus deze vraag sla ik over!

Ik tag iedereen die net zoals mij dol is op MAC en niet meer zonder kan.
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je deze tag ingevuld heb! Leuke antwoorden. Ik heb hem een paar jaar geleden ook ingevuld. Blijft een leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke tag & prachtige producten heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe tag!! Kende deze nog niet! Hihi Mac is echt een toffe make-up lijn! :D Leuk om zo je antwoorden te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Bij jou denk ik ook wel echt meteen aan MAC, dus het is ene hele passende tag. Naar de nieuwe LE's ben ik nog wel heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook zo dol op MAC, leuke tag! Je hebt al een mooie verzameling tot nu toe :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx