vrijdag 17 juni 2016

Lifestyle: Ikea Alex kast inrichten


Afgelopen weekend ging ik samen met mijn vriend naar de Ikea toe.
Ik wou al tijden een Alex kast kopen aangezien ik meer make-up als ruimte begon te krijgen.
Nu heb ik de Alex kast gekocht en vandaag ga ik laten zien hoe ik hem heb ingedeeld.
Benieuwd?
Klik dan snel op lees verder!



We beginnen met wat ik op mijn Alex kastje heb staan.
Het meest links staan mijn make-up kwasten , die staan in een plantenpot van de ikea haha.
Daarnaast staat mijn make-up tas die ik bij de Primark heb gekocht hier zit mijn dagelijkse make-up in.
Daarvoor staan 3 cactussen van de Ikea die kocht ik ook afgelopen zondag.
En laatste een bakje met mijn oorbellen , hier wil ik nog een mooi wit bakje voor kopen.
Zodat alles in lichte kleuren is.


In het eerste laatje heb ik mijn MAC lipsticks in , de lipstick houders zijn van de Big Bazar.
Achteraan in het laatje heb ik een doosje met mijn overige make-up die ik niet veel gebruik.
Zoals je ziet heb ik nog ruimte voor lipsticks haha!


In het tweede laatje heb ik mijn Essie nagellakjes staan , dit is echt mijn favoriete nagellak merk.
Momenteel staan ze er willekeurig in maar ik wil ze nog op kleur sorteren.
Ook hier heb ik nog ruimte voor nieuwe lakjes haha


Het derde laatje is ingericht voor mijn parfum.
Ik koop eigenlijk niet zo snel parfum voor mijzelf , ik koop eerder een nieuwe lipstick.
Dus dit laatje is minder gevuld.
Binnenkort gaan we op mijn werk het fooiengeld verdelen en ik ben eind juli jarig.
Dus dat zijn momenten dat ik mijn parfum collectie wil uitbreiden.

Dit zijn de eerste 3 van de 5 kleine laatjes.
In het vierde laatje zit nu nog niks en in het 5de laatje zitten wat persoonlijke papieren.
Hiervan maak ik geen foto.


Nu gaan we over op de grotere lades.
In het eerste grote laatje zitten mijn lege MAC doosjes en mijn lege parfum verpakkingen.
Deze verzamel ik haha , echt een tik van mij.


Het volgende laatje zitten back-up producten.
Van zoal shampoo , deodorant , gezichtsproducten en bodylotions.
Een verzamel laatje eigenlijk.


En als laatste het laatje met mijn douchegel verzameling haha!
Hier bewaar ik mijn back-up douchegels , voorlopig heb ik wel genoeg haha!
Dit zijn stuk voor stuk mijn favorieten merken.

Ik heb nog een vierde grotere laatje maar die is momenteel nog leeg.
Zo dit is hoe ik momenteel mijn Alex kastje heb inge

6 opmerkingen:

  1. Handige kast hé? Ik ben er ook onwijs blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kast is dit toch ook! En wat fijn dat je nog zoveel ruimte overhebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n kast! Hij is al zo bekend, maar ik blijf hem mooi vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooie kast zeg! :) Leuk ingericht meid! Zo'n kast is wel erg handig voor bij mij in de slaapkamer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me een fijn en handig kastje! Wat heb je trouwens veel douchegel :p ik dacht dat mijn verzameling al groot was :')
    Leuk dat je dit met ons deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk het organiseren van je producten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx