woensdag 25 mei 2016

Beauty: Opgemaakt Mei


De maand mei is bijna voorbij dus het is tijd om mijn opgemaakte producten met jullie te delen.
Zoals elke maand heb ik mijn opgemaakte producten verzameld.
Benieuwd naar de producten? en wat ik ervan vond?
Klik dan snel op lees verder!



Dove deodorant.
Beide erg fijne deodorants , ruiken lekker en doen goed zijn werk.
Deze deodorants gebruik alleen in de herfst/winter , want voor in de lente/zomer vind ik ze niet goed genoeg.
Dan gebruik ik liever odorex deodorant.
Dus ik zou ze zeker opnieuw kopen alleen dan niet nu.

Andrelon get the volume föhnspray.
Deze spray gaf mijn haar totaal geen volume.
Ik heb hem ook niet helemaal opgemaakt , sinds kort heb ik namelijk alleen producten van kappersmerken.
Dus deze koop ik sowieso niet opnieuw.

Hema nailpolish remover.
Een fijne nagellak remover , hij haalde mijn nagellak goed weg.
Sowieso ook fijn dat er geen aceton in zit.
Ik ben niet heel kieskeurig met nagellak remover maar deze zou ik wel opnieuw kopen.

The Body Shop aardbei parfum.
Deze ruikt echt heerlijk , 1 van mijn favorieten geuren van TBS.
Ondanks dat hij erg lekker ruikt zou ik hem niet zo snel opnieuw kopen.
Ik heb toch liever een parfum die langer blijft hangen.

Intuition scheermesjes
Hier ga ik niet veel woorden over zeggen
Zolang als ik al scheermesjes gebruik heb ik deze , ik wil geen andere.
Deze koop ik dus opnieuw!


Etos make-up fixing spray
Dit was mijn eerste ervaring met een fixing spray en dat is mij goed bevallen.
Hij heeft een aangename geur , doet ze werk goed.
Inmiddels heb ik al een nieuwe in gebruik , dus ook deze is mij goed bevallen.

Catrice prime and fine compact powder
Een fijne poeder om mijn foundation mee te zetten.
Deze poeder was erg fijn in gebruik.
Op dit moment gebruik ik de Essence poeder maar deze van Catrice zou ik ook zo opnieuw kopen.

Catrice wenkbrauw gel.
Deze wenkbrauw gel heb ik al voor de derde keer opgemaakt , dus dit zegt al genoeg.
Momenteel heb ik de wenkbrauw gel van de Etos in gebruik.
Maar die van Catrice blijft groot favoriet.

Blistex lippenbalsem.
Dit is echt de enige lippenbalsem die voor mij werkt.
Bij bijvoorbeeld labello merk ik na 1 uurtje al niks meer maar deze houd mijn lippen zacht en gevoed.
Ik heb al meerdere potjes verslind van blistex en wil geen ander merk. 

Versace Eros Femme parfum sample
Deze sample kon je een tijdje geleden halen bij de Douglas tegen inlevering van een bon.
Het was een lekkere maar aanwezige geur.
Niet een geurtje wat ik zelf snel zou kopen.


Lush tea tree water
Dit is echt een top product , ik kan niet meer zonder.
Dit is inmiddels mijn 2e lege verpakking en heb de derde inmiddels al in gebruikt.
Dus zeker een product wat ik opnieuw zou kopen.

Lush lemony flutter
Wederom een top product van Lush.
Lemony flutter gebruik elke avond voor het slapen op mijn nagelriemen en handen.
Ik kan niet meer zonder dit wondermiddeltje.

Dr. van der hoog gezicht masker.
De romantic roses masker was mij er goed bevallen  , hier komt nog een review van online.
De smooth sea butter masker was ook een heel fijn masker voor mijn huid.
Alleen de magical mud masker was geen succes , mijn huid werd er onrustiger van.
Dus de eerste zou ik opnieuw kopen maar de laatste niet.

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van de maand mei.
Met veel producten die ik met veel liefde gebruik maar ook een paar die ik niet nog een keer koop.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke producten heb je opgemaakt! :) deze fixing spray van de Etos moet ik nog uitproberen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de dove deoderants die je hebt opgemaakt ook niet echt voor de lente/zomer maar ze zijn wel fijn. Ik gebruik op dit moment van FA. Wat heb je veel opgemaakt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw je hebt echt veel opgemaakt! De Blistex lip balm vind ik zelf ook heel fijn, gebruik die altijd voor het slapen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien! De Dove deodorants vind ik ook heel fijn, vooral de groene X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx