donderdag 19 mei 2016

Beauty: Lush - Cupcake gezichts masker


Vandaag review ik een heerlijk masker van Lush voor jullie.
Dit masker kreeg ik gratis bij het inleveren van 5 lege verpakkingen.
Ik ben erg benieuwd naar dit masker!
Jullie ook? Klik dan snel op lees verder.



Na online te kijken naar de verschillende masker van Lush en na het vragen om advies koos ik voor het gezichtsmasker Cupcake.
Dit zegt Lush over Cupcake:
Je dacht misschien dat je van je puistjes af zou zijn zodra je die vreselijke puberjaren achter je gelaten hebt. Maar nee. Daarom kun je Cupcake nog steeds gebruiken als je de 20 allang gepasseerd bent. Het idee is dat je Cupcake regelmatig gebruikt en zo puistjes voorkomt. De Rhassoulmodder houdt je poriën schoon en cacaoboterstukjes zorgen dat je velletje niet uitdroogt. Dit is het bewijs: chocolade is wel goed voor je huid.


Ingrediёnten

We kopen onze ingrediёnten van leveranciers die niet op dieren testen.
Modder, rhassoul (Rhassoul Mud), Lijnzaad infusie (Linum usitatissimum), Glycerine (Glycerine), Talkpoeder (Talc), Cacao poeder (Theobroma cacao), Cacaoboter, fair trade biologische (Theobroma cacao), Munt, vers (Mentha piperita), Sandelhoutolie, uit Nieuw-Caledonië (Santalum austro-caledonicum vieill), Vanille-absolue (Vanilla planifolia), Kruizemuntolie (Mentha spicata), Pepermunt essentiële olie (Mentha piperita), *Limonene (*Limonene), Parfum (Perfume)
Cupcake is dus een masker dat je puistjes tegen gaat maar evengoed je huid voedt.
Dit is precies wat ik zoek voor mijn huid.
Dus ik ben heel benieuwd naar dit masker.
De maskers van Lush zijn allemaal verse masker dus ze hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.
Er zit best veel in een potje dus ik smeer gewoon een rijke laag op mijn gezicht.
Vind het zonde om het uiteindelijk weg te gooien. 
De verse masker moet je tevens in de koelkast bewaren.



Ook dit masker zit er niet smakelijk uit haha.
Maar hij ruikt wel erg lekker.
Het masker brengt erg prettig aan en voelt fijn aan op mijn huid.
Doordat je het masker in de koelkast bewaart voelt hij lekker fris op mijn huid , dit is vooral in de zomer erg lekker.

Dit masker kan je 10 minuten laten intrekken , ik laat hem meestal 15 minuten intrekken.
Dit masker droogt lichtjes in dus hij blijft wel comfortabel op je huid. 
Na de 15 minuten spoel ik dit masker zonder enige moeite af , dit vind ik persoonlijk erg fijn.
Na het gebruiken van dit masker voelt mijn huid erg zacht en verzorgd aan.
Ook ziet mijn huid er een stuk rustiger uit.

Dit masker is mij erg goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.
Lush is te koop online of in de lush winkels.
Cupcake kost 11,65 euro of gratis bij het inleveren van 5 lege verpakkingen.


2 opmerkingen:

  1. Haha wat een grappige kleur..... :P en inderdaad ziet er niet lekker uit... maar ik ben wel stiekem benieuwd naar deze verse masker! :) Leuk om zo'n review te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had bij cupcake op de een of ander manier een zoetroze masker verwacht.. Hij lijkt me wel best fijn! Leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx