woensdag 16 maart 2016

Tag: Time For Spring


Ik dacht het is weer eens tijd voor een tag.
Aangezien het zonnetje zich meer laat zien besloot ik de Time For Spring tag in te vullen.
Ik zag deze tag voorbij komen op de blog van Livelifegorgeous.
Ik ben echt dol op de lente , dit is echt mijn favoriete seizoen!
Dus deze tag moest ik wel invullen!
Benieuwd naar de vragen en mijn antwoorden?
Klik dan snel op lees verder!




1.  Wat is je favoriete lipstick voor de lente?
Dat is een lastige vraag haha!
Als ik moet kiezen dan kies ik voor MAC Up The Amp en Pink Nouveau.
2 prachtige lente kleurtjes die ik met veel liefde draag!

2. Veranderd je make-up routine in de lente?
Het enige wat veranderd is mijn lipstick kleur keuze.
In de lente kies ik toch sneller voor lichte kleurtjes.

3. Wat vind je de mooiste lentecollectie op het gebied van make-up?
Geen idee haha!
Ik volg dit eigenlijk totaal niet.

4. Veranderd je huid en lichaamsverzorging als het lente word?
Niet echt , het enige wat veranderd is dat ik mijn vaker scheer haha!
Dit omdat ik de lente/zomer wat meer luchtige kleren draag.

5. Wat is je favoriete blush voor de lente?
 Dat is denk dan toch Dainty van MAC , die kan altijd.
Hij geeft een mooie kleur en glans aan je gezicht.


6. Wat is je favoriete parfum voor de lente?
Mijn ultieme parfum voor de lente is DKNY het groene appeltje.
Maar die is helaas net op gegaan , dus mijn nieuwe favoriet is Jimmy Choo - Flash.

7.  Wat is je favoriete nagellak voor de lente?
In de lente kies ik voor lichte kleuren nagellak.
Zoals Essie : Virgin Snow , Urban Jungle , Muchi Muchi.
Mooie lichte lieve kleurtjes!

8. Verander je je haarkleur in de lente?
Ik verander op zicht niet mijn klaar omdat het lente is , ik heb laatst mijn haar heel licht blond gekleurd maar niet perse voor de lente.
Ik heb eigenlijk altijd blond haar , dit past gewoon het beste bij mij.



9. Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
In de lente draag ik graag lichte kleuren , voornamelijk de kleur blauw is favoriet.
Dit shirtje hierboven is een groot favoriet op dit moment.

10. Wat is je favoriete paar schoenen voor de lente?
Zonder twijfel zijn dat mijn blauwe vans die ik vorig jaar in Amsterdam kocht.
Ze lopen heerlijk en zijn perfect voor de lente!



Zo dit waren mijn antwoorden op de Time For Spring tag.
Ik ben echt dol op de lente dus deze tag moest ik invullen.
Ik tag iedereen om deze tag over te nemen , ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Q: Wat is jullie favoriete seizoen?

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke tag!!! Ik vind die blauwe Vans schoenen echt geweldig van je!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke tag, die ga ik onthouden! ik draag ook altijd meer felle (roze) kleurtjes lipstick in de lente

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah de Spring Tag weer, leuke tag is dit

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx