vrijdag 29 januari 2016

Beauty: Wat neem ik mee voor een weekendje weg?


Aangezien ik binnenkort een weekendje weg ga met mijn vriend.
Dus ik besloot om te laten zien welke make-up en verzorgingsproducten ik meeneem.
Benieuwd welke dat zijn?
Klik dan snel op lees verder!






Dit zijn de make-up producten die ik mee neem.
Voor de basis heb ik MAC Foundation en Concealer.
Om dit af te poeder gebruik ik de Catrice Prime and Fine powder.
Verder gebruik ik de volgende items voor mijn ogen en wenkbrauwen:
Essence Multi Action mascara
Catrice Liquid Liner.
En Catrice wenkbrauw poeder en gel.

Als ik 1 blush mag kiezen om mee te nemen dan is het zonder twijfel Dainty van MAC.
Een prachtige roze blush met een shimmer.
Voor als ik wat extra glans wil heb ik Sparkling Rose van MAC mee genomen.

Ik heb besloten om deze 3 lipsticks mee te nemen.
Zodat ik voor elke gelegenheid een keuze heb.
 
MAC x Pink Nouveau
Een mooie lief roze kleurtje.
MAC x Evening Rendezvouz
Een prachtige donker paarse lipstick.
MAC x Without Your Love
Een roze kleur lipstick die door de cremesheen finish minder dekt.
Dus perfect voor als ik een minder opvallende lipkleur wil. 
 
Dit zijn zonder twijfel de make-up producten die ik mee neem naar een weekendje weg.


Voor mijn haar neem ik Keune shampoo en conditioner.
Sinds kort ben ik over gestapt op de keratine shampoo en conditioner , omdat ik mijn haar nu wat vaker stijl heb ik die extra verzorging wel even nodig.
Als douchegel neem ik Lush The comforter  mee.
Dit is echt een heerlijke geur en z'n mini verpakking is handig om mee te nemen.


Voor mijn gezicht neem ik de volgende producten mee.
Om mijn make-up te verwijderen en te reinigen gebruik ik Garnier Micellair water.
Daarna gebruik ik altijd Lush Tea Tree water.
Verder neem ik mijn Hema dag en nachtcrème mee.
Als extra verzorging neem ik ook nog een serum mee van de Hema.

Zo dit zijn de producten die ik meeneem voor een weekendje weg.
Ik probeer niet te veel mee te nemen maar wel de producten die ik echt nodig heb.

9 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien wat je mee neemt! En alvast veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. have fun alvast! je neemt echt heel veel mee vergeleken bij mij haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk om te zien wat je allemaal mee neemt voor een weekend weg!! Leuk!!! Wauw die mac producten zijn echt geweldig!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien, je neemt veel mooie producten mee. Alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Interessant om te zien wat je zoal meeneemt. Ik vraag me wel af wat je van die MAC foundation vindt, want daar heb ik nog niet veel van gezien en ik zou zoiets nooit meenemen naar een weekendje weg.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten neem je mee! Dat wenkbrauw setje van Catrice is zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast veel plezier!
    Ik vind het wel leuk om te zien wat je meeneemt. Ik neem altijd echt zo weinig mogelijk mee (dan draag ik ook al geen foundation en geen lipsticks) en voor onder de douche heb ik nog allemaal mini's die erg weinig ruimte innemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaloezie voor jouw spulletjes, haha. Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx