woensdag 23 december 2015

Lifestyle: Leuke films voor de kerst


De gezellige tijd is aangebroken , er zijn veel leuke films om te kijken.
Vandaag deel ik mijn favoriete films om te kijken in deze tijd.
Benieuwd?
Klik dan snel op lees verder!



The Holiday
Dit is echt een ultieme kerst film voor mij , ik heb deze film al best vaak gezien maar hij blijft leuk.
Leuke acteurs , een goeie verhaallijn helemaal in de kerst sfeer.


Harry Potter
 Harry Potter films zijn altijd leuk om te zien en vooral met de kerst.
Ik ben echt een Diehard Harry Potter Fan dus met de kerst vind ik het leuk om alle films weer te kijken.


The Grinch
Ook echt een ultieme kerst film , deze film kijk ik eigenlijk alleen rond de kerst dagen.
Maar wel een heerlijke cozy kerst film.


Home Alone 1 en 2
Wat een leuke films blijven dit ook! 
Ik zelf vind alleen de eerste 2 leuk , je heb nog andere delen maar die zijn met een andere hoofdrolspeler.
Dus wij kijken eigenlijk alleen de eerste 2 delen.

Dit is een selectie van films die ik graag kijk rond de kerst dagen.
Er zijn nog genoeg andere leuke films om te kijken maar dit zijn mijn favorieten.
Q: Welke films kijken jullie graag tijdens de kerst dagen?

4 opmerkingen:

  1. Hihi leuke films!!! Ik ben ook erg dol op HARRY POTTER!! Deze week haha elke dag een HP film kijken :) ... En home alone 1 & 2 zijn gewoon erg leuk om te kijken bij Kerst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal erg leuke films! Ik heb ze allemaal paar keer gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Holiday is echt een super leuke film!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Home Alone 1 en 2 blijven mijn favoriete kerstfilms. Heb ze al honderd keer gezien maar ik blijf ze geweldig vinden! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx