woensdag 9 december 2015

Beauty: MAC x Up The Amp lipstick


Vandaag review ik mijn 11de MAC lipstick voor jullie.
Ik zocht een mooie paarse lipstick om toe te voegen aan mijn stash.
Ik heb Rebel al maar ik zocht een licht paarse kleur.
Die heb ik gevonden in de kleur: Up The Amp.
En vandaag review ik die voor jullie , benieuwd?
Klik dan snel op lees verder!



Up The Amp is een prachtige lavender paars kleurtje
Precies de kleur die ik zocht.
Na veel goede reviews online te lezen besloot ik hem te bestellen.


MAC lipsticks komen in een mooie kogelvormige verpakking.
Vooral als je meerder lipsticks heb vind ik het heel mooi staan bij elkaar.
Up The Amp is een Amplified Creme Lipstick.
Dit betekent dat hij veel glans heeft en je lippen niet uit drogen.
De meeste Amplified lipsticks blijven daardoor wat minder lang zitten in vergelijking met een matte lipstick.



Wat een prachtige paarse lipstick.
Ik twijfelde tussen Up The Amp en Heroine.
Heroine is een matte lipstick en hier ben ik niet super fan van.
Daarom koos ik voor Up The Amp en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb.


Wat een prachtige kleur en echt een mooie pigmentatie.
Hij heeft een mooie glans.
Ik ben benieuwd hoe de kleur op mijn lippen is.



Up The Amp is echt een prachtige licht paarse kleur.
Omdat het een amplified is , glijd de lipstick heerlijk romig over je lippen.
Deze finish heeft een mooie glans , en voelt prettig aan op je lippen.

Amplified lipsticks blijven bij gemiddeld een uurtje of 3á 4 goed zitten.
Hij brengt prettig aan en heeft ook een goede pigmentatie.

MAC lipsticks zijn te koop bij een MAC counter , of online via Douglas en MAC.
Een lipstick kost 19,50 euro

20 opmerkingen:

  1. Ik draag zelf nooit paars, maar deze kleur lijkt me wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een mooie draagbare paarse lipstick vind ik =)
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  2. Wow, je 11de MAC lipstick al? Super! Ik vind de kleur je ook erg mooi staan. Het is zo'n kleurtje dat ik altijd al wel eens heb willen kopen, maar er nog nooit het lef voor heb gehad. Ben er dus best wel jaloers op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels heb ik nummer 12 en 13 al binnen haha
      Je kan hem altijd testen bij de MAC counter!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  3. Dit is echt een beauty! Hij staat je geweldig x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat mooi bij je huid! Ik kan paars totaal niet hebben, ook niet op mijn ogen, jammer! Geniet ervan ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf kleurtje! Staat je erg mooi. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit kleurtje zou mij niet staan, maar bij jou is het wel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw heftig kleurtje, maar staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx