woensdag 4 november 2015

Beauty: Etos fixing spray


Vandaag review ik de fixing spray van Etos voor jullie.
Al tijden zocht ik naar een fixing/setting spray , vaak vond ik ze te duur.
Toen ik laatst bij de Etos liep zag ik deze fixing spray liggen , dit keer twijfelde ik niet en nam hem mee.
Vandaag review ik hem voor jullie.
Klik dus snel op lees verder!




De fixing spray zit in een witte/licht roze fles en bevat 75 ml.
Veel informatie staat er verder niet op de fles.
Dit vind ik wel een minpunt , informatie over bijvoorbeeld de ingrediënten zou wel fijn.
 Het product moet je make-up een naturel finish geven.

Dit zegt etos over het product (informatie komt van de Etos facebook pagina):
Ook wel setting spray genoemd. Je wilt natuurlijk graag dat je make-up zo lang mogelijk goed blijft zitten. De fixing spray helpt hierbij. Daarnaast vermindert fixing spray het poederige (‘cakerige’) effect van make up en zorgt het voor een natuurlijk effect. Het is de finishing touch en moet dus worden gebruikt nadat de make-up is aangebracht. Spray enkele keren van een afstandje en laat even drogen.


 De spray zit in een handige verstuiver die het goed over je gezicht verdeeld.
Na het op brengen van je make-up spuit je van een afstandje een paar sprays op je gezicht.
Dit laat je even drogen , persoonlijk vind ik dat de spray vrij snel droog is zeker een pluspunt!
De geur is ook niet verkeerd , dit maakt het aanbrengen een stuk aangenamer.

Merk ik verschil met de spray?
Mijn make-up ziet er minder cakerig uit.
Aan het einde van de dag zit mijn make-up er nog steeds redelijk goed op.
Dus in dat opzicht werkt hij goed.
Wel glimt mijn huid aan het einde van de dag , maar dit is normaal.

Dus ik ben zeer tevreden over dit product , hij is erg prettig in gebruik.
Ook doet hij goed zijn werk en is hij budget proef.
Voor dit flesje met de inhoud van 75 ML betaal je 4,99 euro.


3 opmerkingen:

  1. Wauw klinkt erg goed!!! Ik wilde ook deze halen maar wachtte eigenlijk totdat iemand ging reviewen! :) nu weet ik zeker dat ik deze ga halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook al een tijdje in gebruik en mijn review komt er ook aan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier was ik wel heel benieuwd naar! Fijn dat hij je bevalt, ik ga hier maar eens even over nadenken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx