maandag 19 oktober 2015

Weekly Diary #86 MAC Lipstick , Biosscoop en Tommy



Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe weekly diary.
Afgelopen week werkte ik 5 dagen in plaats van 4.
Ook kwam mijn nieuwe MAC lipstick binnen.
Benieuwd hoe mijn week verder was?
Klik dan snel op lees verder!






Op zondag gingen ik en mijn vriend gezellig naar de bioscoop. 
We gingen naar de film The Martian 3D, ik vond het echt een goede film zeker een aanrader.




Dinsdag kwam mijn negende MAC lipstick binnen.
Ik ben erg wederom super blij mee en de review komt deze week online.




Dinsdag was ik lekker een avondje alleen thuis.
Mijn vriend ging naar de wedstrijd Nederland- Tsjechiƫ , dit was niet echt een succes.
Maar ik had een relaxed avondje alleen thuis.




Donderdag waren ik en mijn vriend samen een dagje vrij.
's Ochtends kwam Tommy gezellig bij ons liggen.




Donderdag gingen we ook even naar de winkels bij ons in de buurt.
Ik kocht wat make-up bij de Etos.
(reviews volgen)




Donderdagavond was het tijd voor Expeditie Robinson. 
Eindelijk heeft kamp noord gewonnen en hoefde er niemand van hun weg gestemd te worden.




Selfie op zaterdag.
Het was een good hair day haha!




Zaterdagavond keken we voetbal en aten lekker makkelijk en ongezond eten.
Verder hadden we een later op de avond een verjaardag van een vriend van ons.
Al met al een gezellig en leuke avond.




Make-up producten op de zondag.
Ik pakte mijn mooie MUA highlighter erbij , het blijft een pareltje.

Zo dit was mijn weekje , het was weer een leuke week.
Ik ben benieuwd wat aankomende week brengt.

Q: Hoe was jullie week?
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achter laten

15 opmerkingen:

  1. The Martian vond ik super mooi. Echt een aanrader inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke week!!! En wauw je negende mac al.. hihi ik ben benieuwd naar je review

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ik ben erg benieuwd naar je negende MAC lipstick, hij ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mac lipstick, ben benieuwd hoe die film is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die lipstick van MAC ziet er mooi uit! Ben heel benieuwd naar de review!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die lipsticks lijkt me echt mooi!! en je had inderdaad een good hair day!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja af en toe wat alleen doen kan geen kwaad :) Ik vind dat heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien. Ik word blij van al je make-up, haha! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx