donderdag 15 oktober 2015

Personal: Update kledingstijl veranderen.


Halverwege Augustus konden jullie lezen dat ik mijn kledingstijl wil veranderen.
Langzaam aan koop ik kleding die beter bij me past.
Vandaag besloot ik om een update te plaatsen over hoe dit tot nu toe gaat.
(voor het eerste artikel klik hier)
Klik dus snel op lees verder!


In mijn vorige artikel heb ik verschillende categorieën gemaakt voor mijn kleding.
Zodat ik makkelijk mijn kledingstijl kon updaten.
Dit waren de categorieën:
Tops: lange en korte mouw.
Vesten en blazers.
Broeken
Schoenen
Accessoires.
Vandaag ga ik delen hoe ik mijn kledingstijl heb kunnen veranderen.


Op het gebied van tops heb ik een aantal nieuwe aankopen gedaan.
Alle drie de shirts komen van de H&M.
Op de bovenste foto zie je 2 tops in mooie herfst kleuren , ik ben dol op paars en bruin/rood.
Op de onderste foto zie je een ander donkerpaars shirt dit keer met een leuk zakje als detail.


Op het gebied van broeken heb ik 2 nieuwe broeken gekocht.
Beide komen van de H&M en zijn body shaping broeken.
Deze broeken zitten echt als gegoten en sluiten echt mooi aan.
Op de bovenste foto zie je een mooie grijze variant en op de onderste foto een mooie zwarte.


Ik heb voornamelijk tops met korte mouwen gekocht dus vesten en blazers zijn voor de herfst/winter erg handig.
Ik bestelde bij de H&M die mooie bruin/rode vest , voorheen droeg ik nooit dit soort kleuren.
Maar nu ben ik er dol op!


Ook heb ik mijn eerste blazer gekocht.
Hij is van het merk Only en ik kocht hem met 50% korting , wat altijd mooi meegenomen is.
Inmiddels ben ik heel blij met mijn blazer en wil ik graag een mooie zwarte erbij.

Ik ben zelf heel blij met een het veranderen van mijn kledingstijl.
Ik ben zelf heel blij met de verandering in mijn kleding stijl.
Vooral als ik terug kijk op mijn blog zie ik verschillende outfits voorbij komen met mijn nieuwe stijl.
Ik heb 2 outfits die echt mijn favoriet zijn:

Op het gebied van schoenen ben ik nog zoekende wat voor schoenen ik graag wil.
Dus die zoektocht blijft nog doorgaan.
Bedankt voor het lezen!

12 opmerkingen:

  1. Ik ben ook heel erg aan het wisselen qua stijl. Het is leuk als je verschillende dingen in je kast hebt hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik vind je blazer nog steeds heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om te zien hoe je stijl verandert! Super leuk om te zien! En die blazer vind ik erg leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zeg :) Ik ben nu ook meer bezig met fashion en stijl :). Ik zat gister nog foto;s te kijken van mezelf. Oh god, wat zag dat eruit zeg, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze stijl je persoonlijk ook mooier staan. Vrouwelijker en volwassen. Deze kleuren staan je heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien hoe je bezig bent om je stijl te veranderen! Ik vind die kleuren van de tops echt mooi passen bij het seizoen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx