vrijdag 2 oktober 2015

Beauty: H&M Lipscrub


Sinds kort heeft de H&M hun beauty afdeling flink verbeterd.
Er zijn veel nieuwe producten aan hun assortiment toegevoegd.
Al een tijdje wil ik een lipscrub van Lush proberen maar ik vind hun verzendkosten te hoog.
Dus toen ik laatst bij de H&M liep en zag dat in hun nieuwe collectie een lip scrub zat.
Zonder twijfel nam ik hem mee , en vandaag ga ik hem voor jullie revieuwen.
Dus klik snel op lees verder!


De lipscrub komt in een mooi glazen potje met zwarte deksel , erg mooi vind ik.
Het straalt luxe uit , de verpakking krijgt al een dikke pluspunt.


De ingrediënten van de lip scrub.
Nu heb ik zelf van dit niet heel veel verstand , welke ingrediënten goed zijn en welke niet. 


Dit zegt H&M over de lip scrub:

Een zachte lipscrub die je lippen polijst voordat je je favoriete lippenstift, lipgloss of lipbalsem aanbrengt. De voedende formule combineert vitamine E en B5 met suikerkristallen en amandelolie voor een glad en soepel resultaat. Inhoud: 7,7 gr. Zo gebruik je het: masseer een kleine hoeveelheid in een cirkelende beweging in op schone lippen.


 Het is geen grove scrub wat ik persoonlijk prettiger vind voor mijn lippen.
De scrub heeft geen verkeerder geur , hij ruikt erg prettig.
Ook als je perrongelijk wat binnen krijgt is het niet verkeerd.
Hij is fijn in gebruik , na gebruik voelen mijn lippen zacht aan.
Ook merk ik dat ik bij mijn matte lipsticks van MAC zitten beter doordat ik minder velletjes heb.

Ik gebruik de scrub 1 á 2 keer per week en merk zeker verschil aan mijn lippen.
Me lippen zijn minder droog en ik heb minder last van velletjes.
Dus zeker een fijn producten!

De scrub is te koop bij H&M voor 7,99 euro.
Momenteel is hij online uitverkocht maar ik heb ze in de winkel nog zien liggen.

7 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me wel een keer leuk om te proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Nog nooit gehoord over zo'n lip scrub! Maar lijkt me een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me een fijn product, ik wist niet dat H&M zulke dingen verkocht eigenlijk.
    Heeft deze lipscrub ook nog een bepaalde geur/ smaak?
    Ik ben namelijk echt dol op mijn lipscrub van Lush die ruikt en smaakt naar bubblegum :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! moet ik het niet meer zelf maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Wist niet dat de H&M dit had!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij klinkt wel fijn! Ik gebruik zelf meestal lipscrub van Lush, die vind ik ook altijd heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx