maandag 28 september 2015

Weekly Diary #83 MAC lipsticks, Herfst geurtjes en uiteten



Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Deze week ging ik lekker uiteten kocht ik nieuwe MAC lipsticks en kocht ik kaartjes voor Ellie Goulding.
Benieuwd hoe mijn week was?
Klik dan snel op lees verder!





Ik doe mee met de #10xessie challenge van de meiden van www.happilyeverafterx.nl.
Dit doe ik via Intagram , hierbij lak je in je eigen tempo 10x je nagels met een Essie lakje.
Dit deel je op Instagram onder de hashtag , #10xessie.
 Dit zijn de 10 lakjes die ik ga dragen.




Zondag avond hadden ik en mijn vriend trek in een Mcflurrry.
Dus we besloten om er een te halen ongezond maar lekker.




Dinsdag keek ik weer een paar afleveringen van White Collar
Dit deed tijdens een lekkere lunch.


Donderdag kwam mijn Douglas bestelling binnen.
Ik heb weer 2 nieuwe MAC lipsticks gekocht , dit keer de kleuren Diva en Amorous.
Ik heb lang getwijfeld over Diva en nu vraag ik me af waarom het is echt een prachtige kleur!
Uiteraard volgen de reviews snel.




Donderdag avond gingen ik gezellig uiteten met mijn collega's.
Helaas gaat er een collega weg dus dit was meteen haar afscheid.
Het was erg lekker en gezellig!




Vrijdag ochtend om even voor 10 uur zat ik klaar met mijn laptop om kaarten te kopen.
En het is gelukt ik heb 2 kaarten gekocht voor het concert van Ellie Goulding volgend jaar.
Ik ga gezellig samen met mijn vriend heen , ik kan niet wachten!




Zaterdag was mijn schoonmoeder jarig dus gingen ik en mijn vriend gezellig op bezoek.
Het was een gezellige dag met veel lekkers!




Zaterdagavond waren we beide helemaal op na een lange dag.
's Avonds lagen we lekker in bed met Toby erbij.




Het werd tijd voor nieuwe waxmelts.
Dit keer nam ik veel herfst geuren mee , vooral als het 's avonds donker word vind ik het fijn om kaarsjes aan te doen.


Zo dit was mijn week , een leuke en gezellig week.
Voor deze week heb ik eigenlijk nog niks op de planning staan.
Dus ik ben benieuwd wat deze week brengt!
Q: Hoe was jullie week?

 

8 opmerkingen:

  1. Wauw leuke week zeg! !! En al die essie lakjes! :0 wow! Hihi en leuk dat je volgend jaar naar ellie Goulding gaat ! Ik ben ook benieuwd naar je nieuwe Mac lippenstifts..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje =)
      De reviews komen zo snel mogelijk!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  2. Leuke diary weer :) Mooie essie lakjes! De waxmelts zien er lekker uit. Ben benieuwd hoe ze ruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje =)
      Tot nu toe heb ik er 2 gebruikt en ze ruiken erg lekker!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  3. Heerlijk, die wax melts! Ik heb er laatst ook heel veel gekocht. En lekker hoor, die McFlurry!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lipsticks heb je weer gekocht, oh dat is lang geleden macflurry daar heb ik wel zin in nu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje =)
      Ik ben ook erg blij met mijn lipsticks!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx