maandag 7 september 2015

Weekly Diary #80 Shoppen , Avondje tv kijken en Pizza


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week heb ik niet veel foto's geplaatst , maar ondanks dat was het een leuke week.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!



Ik ben echt verslaafd aan White Collar , ik kan niet stoppen met kijken.
Ik ben inmiddels bijna aan het einde van seizoen 2.





Zondagavond hadden geen zin om te koken dus besloten we lekker pizza te bestellen.
Ik heb me pizza samen gesteld met: Kip Gyros , Rode ui , Kaas,
Hij was echt super lekker , zeker voor herhaling vatbaar.




's Avonds gingen ik en mijn vriend nog even gezellig de kermis op.
We namen heerlijke Churros , dit kan ik echt blijven eten zo lekker.




I love basics <3
Ik ben echt dol op basics shirtjes , dit zijn mijn shirtjes tot nu toe.




Dinsdag ging ik even de stad in , dit was mijn buit.
Van het haarmasker en de lipscrub komen een review online.




Afgelopen week kwam mijn nieuwe OOTD online met mijn nieuwe blazer.
Ik ben erg echt heel blij mee , een top aankoop.




Ook kwam er deze week een review online van dit pareltje van Catrice.
Dit is echt een van mijn favoriete blushes van afgelopen tijd.




Zaterdag avond was het eindelijk weekend en aten we lekker Taco's.
Hier kan je me echt voor wakker maken , super lekker is het.




's Avonds keken we gezellig een avondje TV met wat lekker erbij.
We kozen voor het programma , Dance Dance Dance.
Echt een super leuk programma , zeker een aanrader.

Zo dit was mijn week , zoals ik zei niet veel foto's maar het was weer een leuke week.
Aankomende week moet ik 5 dagen werken in plaats van 4 in verband met vakantie.
En zaterdag gezellig een verjaardag van een vriendin.
Q:  Hoe was jullie week?

5 opmerkingen:

  1. Ah de kermis is zo leuk! Ik ben al jaren niet meer naar een kermis geweest hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke diary! :) Heerlijk he die pepernoten hehe. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk weekje! Die pizza ziet er lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die pizza ziet er heerlijk uit, ik hou ook van basic shirtjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke week !!! Die blazer vind ik echt geweldig! !! Jammie pepernoten !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx