woensdag 16 september 2015

Beauty: Essie - Sexy Divide


Vandaag review ik weer een mooi Essie lakje voor jullie.
Een prachtig donker paars lakje , mooi voor de winter.
Benieuwd naar dit mooie lakje?
Klik dan snel op lees verder!



Sexy Divide is een prachtig donker paars kleurtje met een mooie shimmer erin.
Nu we langzaam naar de herfst toe gaan kies ik sneller voor donkere lakjes zoals deze.



Ik kocht dit lakje bij de Essie pop store in Amsterdam.
Laatst zag ik hem ook bij de Etos dus vandaar dat ik hem als nog review voor jullie.
Essie lakjes stellen mij nooit teleur dus ik ben heel benieuwd naar dit mooie kleurtje.



Wat een prachtig donker paars lakje , erg mooi voor de herfst/winter.
Hij dekt met 2 laagjes perfect en hij lakt ook erg prettig.
Dit ben ik ook wel gewend van Essie inmiddels.

De houdbaarheid is ook goed , hij begint met chippen na een dag 3 ,4.
Maar meestal wissel ik dan al van nagellak.
Dus ik ben erg tevreden over dit lakje , Essie stelt me nooit teleur.

Essie lakjes zijn te koop bij Etos of online op bol.com

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een geweldige kleur ! :) essie lakjes zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lakje is uitstekend voor de herfst, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige diepe kleur zeg, heel mooi! Goed dat de dekking ook zo goed meevalt maar dat is natuurlijk wel typisch Essie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo'n mooi kleurtje, als mijn nagels weer een beetje fatsoenlijk zijn gegroeid koop ik deze zeker. Hoewel ik stiekem de drugstore Essie lakjes fijner vind door het dikke kwastje, zijn deze professionele ook erg fijn in gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx